دکتر شادی قیاسی در جمع نواب رئیس بانوان هیات ها:

استقبال تیم ها از مسابقات قابل توجه است/ صرف حضور در رویداد هم قابل توجه است

استقبال تیم ها از مسابقات قابل توجه است/ صرف حضور در رویداد هم قابل توجه است
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر رکود فعالیت ورزش های آبی در دو سال گذشته، استقبال تیم ها از این دوره مسابقات را قابل توجه خواند و گفت: جدا از بُعد قهرمانی صرف حضور در این رویداد هم ارزشمند است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و‌غواصی، دکتر شادی قیاسی در نشست مشترک با نواب رئیسان هیات های استانی که در حاشیه روز نخست مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد با تاکید بر عدم نگاه جنسیت گرایی در فدراسیون گفت: همه شرایط در هر دو بخش مردان و بانوان در فدراسیون یکسان است.
 
وی با اشاره به اینکه ورزش های آبی طی دو سال گذشته به خاطر کرونا متضرر شدند، یادآور شد: در برخی رشته ها بعد از دو‌سه ماه شرایط تا حدی به حالت عادی بازگشت اما برای ورزش های آبی به دلیل تعطیلی ادامه دار استخرها این شرایط مهیا نشد و همین مسئله کار را برای فعالیت در فدراسیون ما سخت تر کرد.
 
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با ابراز خرسندی از اینکه در این شرایط هیات های استانی خیلی قوی به کار خود ادامه دادند، تاکید کرد: حضور تیم ها در این مسابقات بعد از ماه ها رکود جای خرسندی دارد.
 
وی با تاکید بر اهمیت جایگاه نواب رئیسان در هیات ها افزود: اطمینان دارم هر هیاتی که فعالیت قابل توجه دارد، از حضور یک‌‌ نایب رئیس قوی و کاربلد برخوردار است چراکه بانوان با حوصله و‌ نظم زیاد پیگیر فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده هستند. 
 
دکتر قیاسی با بیان اینکه فدراسیون نجات غریق و غواصی از زمان آغاز مدیریت مهدی حیدری پیگیر فعالیت های قابل توجهی بوده، گزارشی مختصر از فعالیت های انجام شده طی این‌ مدت توسط کمیته های آموزش، غواصی، پیشگیری از غرق شدگی و ... ارائه کرد.
 
وی همچنین با یادآوری نامگذاری اول تا هفتم خردادماه به نام «هفته پیشگیری از غرق شدگی» و فعالیت های ویژه صورت گرفته در این هفته تاکید کرد: ماموریت اصلی ما جلوگیری از غرق شدگی است که این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد. 
 
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و‌ غواصی گفت: در همین زمینه پیوند خوبی میان کمیته پیشگیری از غرق شدگی و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شد طوریکه طی هفته پیشگیری از غرق شدگی، کلیپ های تهیه شده ویژه این هفته در شبکه شاد بارگذاری شد تا گام بلندی در فرهنگ سازی برداشته شود.
 
تفاهم نامه همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی با فدراسیون ورزش های دانش آموزشی و وزارت نیرو بخشی از محور صحبت های دکتر شادی قیاسی در این نشست بود. 
 
وی همچنین اشاره ای به ابلاغ وزارت ورزش مبنی بر الزام اماکن آبی به انعقاد قرارداد با منجیان داشت که نتیجه جلسات مستمر و پیگیری های متوالی از سوی ریاست فدراسیون بود.
 
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این‌ زمینه گفت: این مهم‌ترین وعده انتخاباتی آقای حیدری بود که محقق شد و باعث می شود منجیان از این پس در شرایطی بهتر فعالیت داشته باشند.
 
دکتر قیاسی همچنین به آغاز دوره های حضوری داوری اشاره کرد و اینکه کمیته آب درمانی فدراسیون هم با هدف مدرسان تربیت آب درمان آغاز کرده است.
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۲۱۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.