با حضور اعضای کادر اجرایی؛

جلسه هماهنگی مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد

جلسه هماهنگی مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد
نشست مشترک و هماهنگی اعضای کادر اجرایی مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان با سرپرستان و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، به منظور هماهنگی فنی و اجرایی جهت برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان، نشست مشترک کادر اجرایی این رقابت ها با سرپرستان و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون و سرپرست کل مسابقات همراه با حبیب خمجانی، سهیلا بصروی سرپرست فنی مسابقات، نادیا دریس پور سرداور مسابقات، سهیلا صدیقیانی ناظر فدراسیون و همچنین سلیم کشاورزی، محمدجواد پذیرفته و مهدی ایران نژاد به عنوان اعضای کادر اجرایی در این نشست حضور داشتند.

تشریح برنامه پیش بینی شده برای هر یک از روزهای اول و دوم مسابقات همراه با شیوه و قوانین برگزاری رقابت ها در هر یک از ٦ ماده از محورهای اصلی در این نشست بود که توسط سلیم کشاورزی مسئول کمیته داوران فدراسیون و نادیا دریس پور سرداور مسابقات انجام شد.

در این نشست همچنین حبیب خمجانی سرپرست فنی کل مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور توصیه های فنی لازم را مورد توجه قرار داد و بر رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

مهدی ایران نژاد هم در این نشست در رابطه چگونگی امتیازدهی مسابقات در هر ماده توضیحات لازم را ارائه کرد.

شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ٢٥ و ٢٦ آبان ماه به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در استخر شمال آمل برگزار می شود.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۴۷
تعداد بازدید : ۳۸۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.