در مراسم اختتامیه مطرح شد؛

علی رجبی: به منجیان غریق بابت فعالیت های شان بدهکار هستیم

علی رجبی: به منجیان غریق بابت فعالیت های شان بدهکار هستیم
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر انجام پیگیری لازم برای رسیدگی به مشکلات منجیان گفت: به این افراد بدهکار هستیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، علی رجبی که در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور حضور داشت، از مجموعه تلاش های صورت گرفته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، فدراسیون نجات غریق و غواصی و هیات استانی مازندران و مسئولان شان بابت پیگیری و تلاشی که بابت برگزاری رقابت ها داشتند، تشکر کرد.
 
وی با تقدیر از تلاش منجیان استان مازندران تصریح کرد: 
ما به این افراد بابت فعالیت های شان بدهکار هستیم، قبل از این بابت مشکلات منجیان صحبت شد و به زودی به آن رسیدگی می کنیم.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه کرونا درس های زیادی به ما داد، گفت: نجات غریق هم رشته ای با ارزش است که تا قبل از خطر، قدر آن را نمی دانیم. امسال منجیان جان حدود ٦٠٠ نفر را نجات دادند، شاید کل حقوق این افراد به ١٥-١٠ دیه هم نمی رسد. باید به این معضل آنها رسیدگی شود.
 
وی با بیان اینکه مجموعه فدراسیون و هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران تمام تلاش خود را بابت برگزاری شایسته مسابقات داشتند، گفت: با این حال عذرخواهی می کنم اگر میزبانی کم و کسری داشته است. 
 
رجبی در پایان تاکید کرد: نیاز است این رقابت ها در رده جوانان و حتی پیشکسوتان هم برگزار شود، این مسئله  کمک می کند افراد گرایش بیشتری به این رشته داشته باشند و در نهایت منجی بیشتری داشته باشیم.
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۲۹۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.