مهدی حیدری در مراسم اختتامیه؛

از ماموریت خود برای حفظ و صیانت از جان افراد غافل نمی شویم

از ماموریت خود برای حفظ و صیانت از جان افراد غافل نمی شویم
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه به بُعد قهرمانی فعالیت های خود توجه داریم، گفت: البته از ماموریت خود که حفظ و صیانت از جان انسان هاست غافل نمی شویم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور از حضور روسای هیات های استانی در محل برگزاری این رقابت ها و به ویژه میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران تشکر کرد.
 
وی با بیان اینکه در ایام کرونا ورزش های آبی بیشترین ضربه را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: میزبانی استان مازندران با محوریت هیات نجات غریق و غواصی بی سابقه سابقه بوده است.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: مدیریت بیش از ٤٧٥ کیلومتر ساحل به خصوص در ایام تعطیلات سخت است اما منجیان با تلاش و جان فشانی این فضا را برای دیگر افراد ایمن می کنند. 
 
حیدری با ابراز امیدواری از اینکه حداقل حقوق را برای منجیان غریق تامین شود، خاطرنشان کرد که امسال متاسفانه دو نفر از منجیان خود را در حین عملیات از دست دادیم. 
 
وی با بیان اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور مردان را به سرانجام رساندیم، مروری بر رده بندی نهایی تیم ها و قهرمانی فارس در این رقابت ها داشت.
 
رئیس فدراسیون با بیان اینکه به واسطه برگزاری این رقابت ها جامعه نجات غریق کنار هم جمع شدند، یادآور شد که مسابقات حُکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی سال آینده را داشت.
 
حیدری در عین حال تاکید کرد: به بُعد قهرمانی فعالیت های خود توجه داریم اما از ماموریت خود که حفظ و صیانت از جان انسان هاست غافل نمی شویم. در این راستا به دنبال کاهش آمار مغروقین هستیم.
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۱۰۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.