در مراسم اختتامیه مسابقات مطرح شد؛

تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران بر رفع مشکل حقوق منجیان

تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران بر رفع مشکل حقوق منجیان
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بر رسیدگی به مشکلات منجیان به ویژه مشکل حقوق آنها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، حسن رنگرز در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور  با اشاره به ریاست مهدی حیدری در فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: وی سال ها به عنوان ورزشکار و امروز به عنوان مدیر منشا خیر و برکت در ورزش و این رشته است.
 
وی از تلاش های هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران و رئیس و نایب رئیس این هیات برای میزبانی مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در این رابطه خاطرنشان کرد: بعد از ٧ سال استان مازندران در شرایط کرونا و با وجود برخی محدودیت ها توانست میزبانی مسابقات را انجام دهد.
 
رنگرز  در بخشی از صحبت های خود با سلام و صلوات به شهدا و به خصوص شهدای مدافع سلامت، یادی از مرحوم خلیل مقدم و مرحوم نادر غیاثی شهدای جامعه نجات غریق کرد که در مسیر نجات جان افراد جان خود را از دست دادند.
 
وی تاکید کرد که با مجموع پیگیری های انجام شده در کشور که فدراسیون نجات غریق هم در آن پیشگامة بوده است، افرادی که در مسیر حفظ و صیانت از جان افراد به لقا الله می پیوندند، باید "شهدا" لقب بگیرند.
 
رنگرز همچنین به مشکل حقوق و مزایای منجیان غریق و پیگیری های صورت گرفته برای آن اشاره کرد و گفت: این افراد بدون چشم داشت از جان شان مایه می گذارند. باید یک بار برای همیشه مشکلات شان برطرف شود تا حداقل بدون دغدغه و مشکلات معیشتی به ماموریت خود رسیدگی کنند.
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۳۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.