مهدی حیدری:

بدهی ایران به فدراسیون جهانی غواصی به طور کامل پرداخت شد

بدهی ایران به فدراسیون جهانی غواصی به طور کامل پرداخت شد
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به حضور در مجمع فدراسیون جهانی غواصی تاکید کرد که تمام بدهی های ایران به این فدراسیون در جریان همین مجمع تسویه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در نشست مشترک با روسای هیات های استانی با اشاره به برطرف شدن مشکل بیمه منجیان غریق گفت: بعد از چند ماه پیگیری مستمر فدراسیون و با ابلاغ رسمی وزارت ورزش مشکل بیمه منجیان غریق حل و فصل شد. بر این اساس اماکن آبی در سراسر کشور مکلف به انعقاد قرارداد با منجیان شده اند.
 
وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ورزش های دانش آموزشی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه آموزش چگونگی پیشگیری از غرق شدگی به٣٣ هزار معلم و توسعه این فرهنگ (پیشگیری از غرق شدگی) در میان دانش آموزان اهداف مهم این تفاهم نامه است، ابراز امیدواری کرد که در سطح استان ها نیز تعامل و همکاری لازم در این زمینه صورت بگیرد.
 
حیدری با تاکید بر اهمیت ساماندهی بیشتر غواصی در کشور به نشست مشترک با مسئولان وزارت نیرو اشاره کرد و اینکه مقرر شد فعالیت‌های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و تربیت بدنی وزارت نیرو مدیریت شوند.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با ابراز رضایت از میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران برای مسابقات نجات غریق و غواصی خاطر نشان کرد: امیدوارم که برای دوره های آتی مسابقات شاهد برگزاری میزبانی دیگر استان ها هم باشیم.
 
وی به همکاری با سازمان بسیج ورزشکاران و توافقات صورت گرفته با رئیس این سازمان اشاره و بر لزوم توجه به آن و همراه شدن هیات های استانی در این زمینه تاکید کرد.
 
حیدری به سفر اخیرش به مصر و حضور در مجمع فدراسیون جهانی غواصی اشاره کرد و گفت: زمانیکه وارد فدراسیون شدم تصورم این بود که بدهی ایران به فدراسیون جهانی صفر است اما به مرور متوجه بدهی١٧ هزار و ٥٠٠ یورویی به این فدراسیون شدم. علاوه بر این مبلغ باید مبالغی بابت هزینه کارت ها و حق عضویت سال جاری میلادی هم پرداخت می شد.
 
وی ادامه داد: در واقع در شرایطی به مصر سفر کردیم که علاوه بر حضور در مجمع فدراسیون جهانی و انتخابات آن باید در مورد بدهی هم تعیین تکلیف می کردیم. خوشبختانه با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کنار مشکلات این بدهی، تامین آن و چگونگی انتقالش عبور کردیم و بدهی را تسویه کردیم.
 
حیدری تاکید کرد: برنامه ویژه ای برای غواصی داریم چراکه به دنبال بهتر شدن شرایط این رشته هستیم. 
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به برخی انتصاب های خود اشاره کرد و از جمله انتخاب محمد ناظری به عنوان سرمربی تیم ملی نجات غریق و اینکه رقابت های قهرمانی کشور، حُکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا را هم دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که تمام هیات های استانی به تجهیزات استاندارد مجهز شوند و سال آینده شاهد حضور کامل و بدون مشکل تیم ها در مسابقات باشیم.
 
 وی همچنین متقاضی طرح پیشنهادات هیات های استانی به منظور بررسی برای برنامه ریزی های آینده شد. 
 
حیدری این وعده را هم داد که در صورت میزبانی هیات های استانی برای دوره های مربیگری و داری، ٣٠ درصد درآمد آن به حساب آن هیات واریز می شود. 
 
رئیس فدراسیون خواستار توجه ویژه هیات های استانی به مسائل فرهنگی شد و اینکه این موضوع به ویژه در مسابقات و اعزام ها لحاظ شود.
۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۴۵
تعداد بازدید : ۳۰۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.