شادی قیاسی:

یکی از معدود فدراسیون های برگزار کننده مسابقات در شرایط کرونا هستیم

یکی از معدود فدراسیون های برگزار کننده مسابقات در شرایط کرونا هستیم
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در آمل گفت: یکی از معدود فدراسیون هایی هستیم که در شرایط کرونا اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان نشست مشترک رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون با روسای هیات های استانی که در حاشیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور برگزار شد، شادی قیاسی گفت: از تمام روسای هیات های استانی که در شرایط کرونا و با وجود برخی مشکلات اقدام به اعزام تیم به مسابقات کردند، تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: حدود ١٠ فدراسیون در شرایط کرونا اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کرده اند. فدراسیون نجات غریق و غواصی هم یکی از این معدود فدراسیون هایی است که برگزاری این مسابقات را در برنامه قرار داده و آن را به مرحله اجرا رسانده است. 

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با عنوان کردن اینکه اعضای جامعه نجات غریق و غواصی افرادی همراه هستند از فعالیت کنار آنها و همکاری برای پیشبرد اهداف ابراز خرسندی کرد.

قیاسی خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته اتفاقات خوبی در فدراسیون و برای جامعه نجات غریق و غواصی رقم خورده است. قطعا قطاری که در این مسیر به حرکت درآمده متوقف نخواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون همچنین از میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان تشکر کرد.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۳۲
تعداد بازدید : ۲۵۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.