در حاشیه مسابقات نجات قهرمانی کشور؛

نشست مشترک مهدی حیدری با روسای هیات های استانی برگزار شد

نشست مشترک مهدی حیدری با روسای هیات های استانی برگزار شد
نشست مشترک رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی با روسای هیات های استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در حاشیه روز نخست بیست و نهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان، نشست مشترک رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون با روسای هیات های استانی برگزار شد.
 
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همراه با هاشم محتشمی راد و شادی قیاسی دبیر و نایب رئیس فدراسیون، حبیب خمجانی و دیگر مسئولان کمیته های فعال در این فدراسیون از افراد حاضر در نشست بودند.
 
در آغاز  این نشست هاشم محتشمی راد دبیر فدراسیون ضمن خوش آمدگویی به حاضران در رابطه با سامانه فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.
 
در ادامه مهدی حیدری گزارشی از اقدامات انجام شده در فدراسیون طی ماه های گذشته ارائه کرد.
 
آموزش و برگزاری دوره های وبینار مختلف در راستای همسان سازی مدرسان و داوران موضوعی بود که گزارش مربرط به آن توسط حبیب خمجانی مسئول کمیته آموزش ارائه شد. 
 
در بخشی از این نشست نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران که میزبان مسابقات است صحبت هایی در رابطه با تلاش صورت گرفته برای برگزاری رقابت ها مطرح کرد.
 
در جریان نشست مشترک با روسای هیات های استانی، مسئولان کمیته های فعال فدراسیون ضمن مرور فعالیت های خود، پیشنهادات شان را برای برنامه های آتی مطرح کردند. 
 
در این نشست هر یک از حاضران دغدغه های خود پیرامون مسائل مختلف را مطرح کردند و توضیحات آن را از ریاست فدراسیون دریافت کردند.
۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۳۰
تعداد بازدید : ۳۷۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.