با حضور نمایندگان ایران؛

انتخابات فدراسیون جهانی غواصی برگزار شد/ ابقای رئیس

انتخابات فدراسیون جهانی غواصی برگزار شد/ ابقای رئیس
مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی غواصی با ابقای رئیس این فدراسیون برای یک دوره چهار ساله دیگر همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی غواصی (CMAS) با حضور ۷۳ عضو به میزبانی مصر برگزار شد. 

در جریان این مجمع که «رافائل چیولی» رئیس sport accord هم در آن حضور داشت، رای گیری برای تعیین رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انجام شد که طی آن خانم «Anna  Arzhanova» با کسب آرای لازم در جایگاه خود ابقا شد. 

برای این رای گیری ۱۱ عضوی که در مجمع غایب بودند، حق رای خود را به افراد حاضر در مجمع دادند تا در مجموع ۸۴ رای به صندوق انداخته شود. از این تعداد خانم  آنا ۵۹ رای موافق را برای ادامه ریاست به خود اختصاص داد.

بخشی از این مجمع انتخاباتی به رای گیری برای تعیین متصدیان ۱۵ کرسی هیات مدیره فدراسیون جهانی غواصی اختصاص داشت. اما پیش از آن رای گیری برای انتخاب روسای سه کمیسیون فنی، علمی و ورزش انجام شد.

در این بخش «Felmming holm» به عنوان رئیس کمیته فنی انتخاب شد و طبق آرای ماخوذه مسئولیت دو کمیته علمی و ورزش هم به ترتیب به « Alberto lacaase» و «Michel Gaunrad» سپرده شد.
شایان ذکر است هیات اعزامی کشورمان به ریاست مهدی حیدری در این اجلاس حضور دارد.

همچنین مقرر است جلسه CMAS  آسیا با حضور کشورهای آسیایی در روزهای آتی برگزار و در خصوص برگزاری رویدادهای مشترک تصمیم گیری شود.

حضور مهدی حیدری در اجلاس فدراسیون جهانی غواصی  

۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵
تعداد بازدید : ۲,۰۸۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.