وبینار «آموزش منجیگری پارک های آبی» برگزار شد

وبینار «آموزش منجیگری پارک های آبی» برگزار شد
کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی در راستای ارتقای سطح کیفی و علمی منجیان غریق و مدرسان نجات غریق سراسر کشور اقدام به برگزاری وبینار «آموزش منجیگری پارک های آبی» کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، وبینار «آموزش منجیگری پارک های آبی» در هر دو بخش مردان و بانوان و با حضور ۴۸ نفر از مسئولان کمیته آموزش استان های مختلف و مدرسان منجی غریق آنها برگزار شد. 

این وبینار سه ساعته با نظارت حبیت خمجانی مسئول کمیته آموزش همراه بود ضمن اینکه وی همراه با مهدی کاوه، علی سعیدنیا و ملیسا طباطبایی مسئولیت تدریس دوره را بر عهده داشتند. 

اصول منجیگری پارک های آبی سرفصل کلی وبینار آموزش منجیگری پارک های آبی بود که در فصل های مختلف با عنوان های اصول پنجگانه نجات غریق (مدیریت کنترل خطر، مدیریت مقابله با بحران  ومدیریت پس از بحران)، تعاریف و مفاهیم اصول پنجگانه نجات غریق (پیش بینی و پیشگیری، مراقبت و محافظت، امداد و نجات، کمک های اولیه و حیات بخشی، پیگیری و پیجویی)، مفاهیم سازی (خطر، آسیب و حادثه)، سطوح ایمنی اماکن آبی (وضعیت سفید، وضعیت زرد، وضعیت نارنجی و وضعیت قرمز)، مدیریت بحران، استخر موج، سرسره های آبی، استخرهای رودخانه ای، طناب تارزان، دیواره صعود و علائم غیرکلامی در نجات غریق آموزش داده شد. 

این اولین دوره از وبینار آموزش منجیگری پارک های آبی بود که توسط کمیته آموزش برگزار شد. برگزاری دومین دوره این وبینار برای آذرماه پیش بینی شده است. 

وبینار آموزش منجیگری پارک های آبی

 

۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
تعداد بازدید : ۳۷۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.