دوره حضوری «همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه» برگزار شد

دوره حضوری «همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه» برگزار شد
فدراسیون نجات غریق و غواصی به فاصله کمتر از یک هفته بعد از برگزاری وبینار دوره «همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه» دوره حضوری آن را هم برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نخستین دوره "همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه" که هفته گذشته به صورت وبینار برگزار شد، به صورت حضوری پیگیری شد.
 
دوره حضوری همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه به مدت دو روز و با حضور ٤٠ نفر از مدرسان سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

دوره همسان سازی

 
دکتر نسترن سجادی مسئول کمیته آب درمانی فدراسیون مسئولیت این دوره حضوری را بر عهده داشت.
 
وی در کنار دکتر حسن غرایاق زندی، سمیه سهرابی، دکتر بهنام نقی پور، دکتر هاشم پیری، فرهاد رجبی و دکتر مریم میرشاهی تدریس دوره را بر عهده داشتند.

 

دوره همسان سازی

 
فلسفه مربیگری و ورزش، کاربرد مفاهیم اساسی در طراحی تمرین، ملاحظات حقوقی در آب درمانی، آسیب شناسی ورزشی، آشنایی با وضعیت های بدنی رایج و آب درمانی در نوتوانی از محورهای آموزشی در این دوره حضوری بود.
 
دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون از افراد حاضر در دوره حضوری همسان سازی مدرسان تربیت آب درمان درجه سه بود که افتتاحیه دوره با صحبت های او همراه بود. دکتر قیاسی همرا با مهدی حیدری رئیس فدراسیون در مراسم اختتامیه  حضور داشتند.
 
دوره همسان سازی
پایان این دوره آموزشی با اهدای گواهی حضور به شرکت کنندگان همراه بود.

 

دوره همسان سازی

 

۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۸۶۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.