در دیدار با حیدری مطرح شد؛

تاکید رئیس کمیته ملی المپیک بر حمایت از فدراسیون نجات غریق و غواصی

تاکید رئیس کمیته ملی المپیک بر حمایت از فدراسیون نجات غریق و غواصی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور در محل کمیته ملی المپیک با رئیس این کمیته دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی دیداری با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشت. 
 
در جریان این دیدار که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، حیدری با تاکید بر تاثیری که کرونا و پروتکل های الزامی آن بر فعالیت های رشته های آبی گذاشته است، گفت: نجات غریق و غواصی مستثنی ازاین قضیه نیست طوریکه طی دو سال اخیر منجیان به خاطر تعطیلی فعالیت استخرها و رکود کاری متحمل خسارت های زیادی شده اند. 
 
وی همچنین گفت: در این مدت برگزاری تمام فعالیت ها اعم از آموزش حضوری ،  مسابقات و ... تحت تاثیر شرایط کرونا قرار گرفته  و فدراسیون فعالیت های خود vh به صورت غیر حضوری و  آنلاین پیگیری نموده است. 
 
حیدری با ابراز امیدواری از ایکه با مساعدتر شدن شرایط کرونایی کشور، فعالیت های نجات غریق و غواصی در بُعد آموزشی و اجرایی از سر گرفته شود  اعلام نمود برنامه ریزی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نجات غریق در دو بخش بانوان و آقایان انجام شده است. 

 

دیدار حیدری با صالحی امیری در محل کمیته ملی المپیک

 
در جریان این دیدار سیدرضا صالحی با تمجید جایگاه نجات غریق و غواصی در ورزش و تاکید بر فعالیت های ارزشی و انسانی این فدراسیون، حمایت همه جانبه از آن به خصوص در دوره کرونا را مورد توجه قرار داد. 
 
وی گفت: کرونا و آسیبی که به ورزش به خصوص ورزش های آبی وارد کرده قابل درک است اما ابعاد معنوی ماموریت ها و وظایف فدراسیون نجات غریق و غواصی فراتر از آن است که با این محدودیت ها سبک شمرده شود. 
 
رئیس کمیته ملی المپیک بر آمادگی این کمیته جهت حمایت همه جانبه از فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد و گفت در هر شرایطی کنار این فدراسیون و تمام عوامل آن هستیم که فعالیت های شان ارتباط مستقیم با جان افراد دارد.
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۴۰۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.