در دیدار با مهدی حیدری تاکید شد؛

استقبال رئیس سازمان ورزش بسیج کشور از تعامل و همکاری با فدراسیون نجات غریق

استقبال رئیس سازمان ورزش بسیج کشور از تعامل و همکاری با فدراسیون نجات غریق
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در دیدار با رئیس فدراسیون نجات غریق بر تعامل و همکاری طرفین برای اجرای برنامه های مد نظر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی نشستی که در محل فدراسیون برگزار شد، میزبان سرهنگ ابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور بود.
 
در این نشست تعامل فی ما بین در زمینه های مختلف مورد بحث قرار گرفت و بر انعقاد تفاهم نامه همکاری به منظور پیشبرد بهتر و گسترده تر اهداف و برنامه های مورد نظر در هر یک از نهادهای مربوطه تاکید شد.
 
در جریان این نشست که امیر حسین فروغ مسئول کمیته غواصی هم در آن حضور داشت، حیدری ضمن تشکر از حضور سرهنگ خداقلی پور در فدراسیون نجات غریق و غواصی به تاثیر کرونا بر فعالیت های این فدراسیون و مصائب ایجاد شده برای پیگیری برنامه ها طی یک سال اخیر اشاره کرد.
نشست حیدری با خداقلی پور
 
وی رویکردهای فدراسیون نجات غریق و غواصی از زمان آغاز مدیریتش را مورد توجه قرار داد و  بر لزوم گسترش فرهنگ پیشگیری از غرق شدگی تاکید کرد.
 
حیدری در همین رابطه برخی از فعالیت های انجام شده توسط فدراسیون از جمله نامگذاری هفته پیشگیری از غرق شدگی (اول تا هفتم خردادماه) و انعقاد قرارداد همکاری با وزارت آموزش پرورش به منظور آموزش ٣٣ هزار معلم،برگزاری دورهای مختلف و متعدد آموزشی  را یادآور شد.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین نسبت به  موضوع آموزش نجات غریق و غواصی نیروهای بسیج تاکید نمود.
 
همچنین در این نشست ابوالفضل خداقلی پور ضمن استقبال از تعامل با فدراسیون نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای بسیج بر حمایت همه جانبه بسیج ورزش کشور از فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه نجات غریق و غواصی دو اصل و مقوله مهم به حساب می آید، در مورد به کارگیری ظرفیت های استانی بسیج ورزش برای کمک به رویکردهای فدراسیون و اجرای برنامه های پیش بینی شده در راستای آن تاکید کرد.
 
نشست حیدری با خداقلی پور
 
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور همچنین از آمادگی برای ارائه خدمات لازم به نیروهای غواص و منجی غریق در مورد سربازی و سپری کردن دوره های آن در مجموعه تحت نظر خود خبر داد.
 
در پایان این نشست طرفین بر انعقاد هر چه زودتر تفاهم نامه همکاری تاکید کردند.
۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۰۴
تعداد بازدید : ۳۹۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.