رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان معرفی شد

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان معرفی شد
مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان با معرفی «محمد جواد پذیرفته» به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیات به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان امروز سه شنبه (۲۳ شهریورماه) به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون و با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان و همچنین هاشم محتشمی راد دبیر فدراسیون برگزار شد.
 
در این مجمع انتخاباتی محمد جواد پذیرفته با اختصاص هر ۱۶ رای ماخوذه به خود به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان برای چهار سال آینده معرفی شد.
 
پذیرفته در شرایطی رای کامل اعضای مجمع انتخاباتی امروز را به خود اختصاص داد که طی چهار سال گذشته هم ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان را عهده دار بود.

محتشمی - قاسم سلیمانی

 

پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی امروز، حیدری و محتشمی راد رئیس و دبیر فدراسیون همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و برخی از روسای هیات های نجات غریق و غواصی شهرستان های این استان به محل گلزار شهدای کرمان رفته و با حضور در مزار «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و یار باوفایش شهید حسین جعفری به مقام شامخ آنها ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه ای، یاد و نام شان را گرامی داشتند. 

آنها همچنین در محل مزار شهید مرتضی نشاط و شهید محمد حسین پذیرفته (برادر رئیس منتخب هیات استان کرمان) شهدای ورزشکار رشته های نجات غریق و شنا هم حاضر شدند.

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۱۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.