با پیگیری هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران؛

حقوق خردادماه و تیرماه منجیان غریق پرداخت شد

حقوق خردادماه و تیرماه منجیان غریق پرداخت شد
با تلاش هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران حقوق خردادماه و تیرماه منجیان غریق به حساب آنها واریز شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران ضمن اشاره به تعداد منجیان غریق که طی ماه های اخیر با این هیات همکاری داشتند در مورد وضعیت آنها گفت: تا نیمه خردادماه نیروهای داوطلب اعم از منجیان غریق، قایقرانان و جت رانان که همگی از جامعه نجات غریق هستند این هیات را در کنترل وضعیت ساحل یاری رساندند.
 
وی ادامه داد: از نیمه خردادماه با دستور و مجوز استانداری محترم استان، ٤٢٠ منجی غریق را در سواحل مازندران مستقر کردیم. از ابتدای تیرماه اما با اضافه شدن ١٠٠ نفر نیروی جدید، تعداد مجموع آنها را به ٥٢٠ نفر افزایش دادیم.
 
کریمیان به این موضوع اشاره کرد که طبق قانون مسئولیت ساحل و تمام طرح های مربوطه به عهده استانداری های ساحلی است و حقوق منجیان دریا هم از طرف وزارت کشور به استانداری ها واریز می شود تا پس از تایید هیات نجات غریق و غواصی مربوطه به حساب منجیان دریا واریز شود.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در همین رابطه خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته و جلسات متعدد با مسئولان مربوطه تلاش کردیم حقوق منجیان غریق نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد که این مهم به لطف خدا محقق شد.
 
کریمیان تاکید کرد: فهرست اسامی منجیان غریق که در مردادماه مامور به انجام وظایف محوله بودند تهیه و برای واریز حقوق در اختیار استانداری قرار گرفت. امیدواریم با عنایت به جابه جایی دولت و تغییرات پیش رو، رسیدگی به این امر با قید اولویت و فوریت در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که در شهریورماه جاری تا به امروز منجیان غریق با نظارت هیات نجات غریق و غواصی شهرستان ها در سواحل و نقاط موردنظر مستقر شده اند که گزارش آن در پایان ماه اعلام می شود.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران همچنین از تک تک منجیان غریق، روسای شهرستان ها و همه عوامل اجرائی که در تابستان سال جاری و در شرایط پاندمی کرونا این هیات را در حفاظت از جان هموطنان یاری رساندند، تشکر و قدردانی کرد.
 
کریمیان در پایان به این نکته اشاره کرد که طی این فصل دو نفر از بهترین منجیان را در حین ماموریت و در راه یاری رساندن و نجات جان هموطنان از دست دادیم. وی در این رابطه با ذکر نام مرحوم "نادر غیاثی" منجی شهید سواحل محمودآباد و مرحوم "خلیل مقدم" منجی شهید سواحل تنکابن از خداوند متعال برای این عزیزان طلب معرفت و آمرزش کرد.
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۴۷
تعداد بازدید : ۶۸۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.