با حضور شادی قیاسی؛

نشست مشترک ارکان فدراسیون با نواب رئیس بانوان هیات های استانی برگزار شد

نشست مشترک ارکان فدراسیون با نواب رئیس بانوان هیات های استانی برگزار شد
فدراسیون نجات غریق و غواصی در راستای ارزیابی هیات های استانی و رسیدگی به وضعیت آنها اقدام به برگزاری نشست مشترک با نواب رئیس بانوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این نخستین نشست مشترک با نواب رئیس بانوان هیات های استانی بود که با حضور مهدی حیدری رئیس و شادی قیاسی نایب رئیس بانوان همراه با هاشم محتشمی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد. 

شادی قیاسی در رابطه با برگزاری این نشست گفت: در راستای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون که با حضور روسای هیات های استانی برگزار شد، برگزاری این نشست مشترک با نواب رئیس بانوان را هم در برنامه قرار دادیم در جریان مسائل و موضوعات مرتبط با آنها قرار بگیریم. 

وی ادامه داد: در این نشست فعالیت ها و برنامه های چندماه اخیر فدراسیون به خصوص در بخش بانوان تشریح و گزارش آن در اختیار نواب رئیس قرار گرفت. 

قیاسی با تاکید بر اینکه بخشی از نشست به مطرح شدن مسائل مربوط به نواب رئیس بانوان از طرف خود آنها اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: تلاش بر این بود تا با بحث و بررسی موضوعات مختلف، ارزیابی دقیق تری از وضعیت هیات های استانی و فعالیت آنها در بخش بانوان داشته باشیم. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد که برگزاری نشست مشترک با نواب رئیس بانوان هیات های استانی برای ماه های آینده هم در برنامه خواهد بود.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۶۱۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.