برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان یزد به ریاست مهدی حیدری

برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان یزد به ریاست مهدی حیدری
مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان یزد به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان یزد به منظور ارائه گزارش عملکرد این هیات در سال ۹۹ و به ریاست مهدی حیدری برگزار شد.
 
 شریعتی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یزد،  محمدیان رئیس هیات نجات غریق و‌غواصی استان و هاشمی معاون توسعه ورزش استان از شرکت کنندگان در مجمع بودند.
 
در آغاز این مجمع هاشمی معاون توسعه ورزش استان از رایزنی ها و پیگیری های اداره ورزش با ستاد کرونا استان و دانشگاه علوم پزشکی برای باز گشایی اماکن آبی استان خبر داد. 
 
در ادامه گزارش عملکرد سال ۹۹ و تقویم سال جاری هیات نجات غریق و‌ غواصی استان یزد همراه با گزارش مالی به ترتیب توسط محمدی نیا و صادقی رئیس و مسئول مالی این هیات ارائه شد.
 
 در بخشی از مجمع هیات نجات غریق و‌غواصی استان یزد مدیرکل ورزش و جوانان این استان تاکید کرد که این هیات با وجود تعطیلی اماکن آبی یکی از فعالترین هیات های استانی در سال ۹۹ بود. همچنین امضای توافق نامه هیات با دانشگاه های استان به منظور برگزاری کلاس و کارگاه های پیشگیری از غرق شدگی و آشنایی با علوم و فنون نجات غریق یکی از موضوعات مطرح توسط وی بود.
 
در بخش پایانی مجمع هیات استان یزد، مهدی حیدری این‌ هیات را به عنوان یکی از هیاتهای فعال کشور در بحث اهدای وام به منجیان غریق، برگزاری کلاس های آمادگی، کارگاه های آموزشی و فعالیت های پیشگیری از غرق شدگی معرفی کرد.
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۱۱
تعداد بازدید : ۵۳۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.