در حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد؛

بررسی راه های پیشگیری از غرق شدگی در نوار ساحلی ساحلی استان مازندران

بررسی راه های پیشگیری از غرق شدگی در نوار ساحلی ساحلی استان مازندران
چگونگی ارائه خدمات مطلوب و راه کارهای پیشگیری از غرق شدگی در نوار ساحلی استان مازندران در نشست رئیس هیات این استان با مسئولان ورزشی و استانی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، برگزاری این نشست با توجه در پیش بودن نیمه خرداد و همزمان با آغاز فصل شنا و حضور گردشگران در استان مازندران در دستور کار نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی این استان قرار گرفت.
 
حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، علی رجبی مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران، بهمن نیکخو مشاور وزیر و روسای هیات های شهرستان ها در این نشست حضور داشتند.
نقی کریمیان در این نشست با تاکید بر هماهنگی کامل با فدراسیون گفت: از ۱۲ خرداد منجیان غریق به ویژه جت‌رانان، قایقرانان و موتورسواران با اولویت بر "گشت ساحلی" فعالیت ویژه خود را در نوار ساحلی استان آغاز کردند. 
 
وی با ارائه یک گزارش مقایسه‌ای از میزان نجات یافتگان و مغرورین سال گذشته و سال جاری، تقسیم‌بندی نوار ساحلی مازندران به سه بخش غرب، مرکزی و شرقی را تشریح کرد.
 
کریمیان همچنین در مورد توزیع البسه، تشکیل اتاق فکر، پیگیری برای تعیین تکلیف وضعیت حقوق منجیان غریق، تعیین تکلیف ساختمان هیات استان و تجهیزات برای ناجیان توضیحات لازم را ارائه کرد. 
 
علی رجبی مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری مازندران هم با اشاره به ساماندهی ۹۰۰ ناجی غریق برای استقرار در ساحل مازندران و بیمه ناجیان و استفاده‌کنندگان از دریا یادآور شد که طبق بخشنامه امسال طرح دریا در نوار ساحلی استان اجرا نخواهد شد اگرچه احتمال دستورالعمل جدید هم وجود دارد. 
 
حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این نشست  بر استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و لزوم ارائه طرح یا لایحه برای پیگیری خواسته‌های منجیان غریق تاکید کرد.
 
همچنین بهمن نیکخو مشاور وزیر ورزش و جوانان توضیحات تخصصی حقوقی و قانونی درباره ارائه طرح یا لایحه از سوی دولت و نمایندگان مجلس برای پیگیری خواسته‌های ناجیان غریق ارائه داد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۶,۹۲۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.