مهدی حیدری انتخاب مجدد ایلخان نوری در دو پست بین المللی را تبریک گفت

مهدی حیدری انتخاب مجدد ایلخان نوری در دو پست بین المللی را تبریک گفت
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب دوباره ایلخان نوری در دو کمیسیون و کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق (ILS) را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ایلخان نوری که پیش از این به عنوان عضو "کمیسیون ورزش" و رئیس "کمیته ورزش برای همه" در فدراسیون جهانی نجات غریق (ILS) انتخاب شده بود، برای یک دوره دیگر در این دو پست بین المللی ابقا شد.
 
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تبریک امتحاب مجدد ایلخان نوری در کمیسیون ورزش و کمیته ورزش برای همه ILS برای وی در دوره جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
وی گفت: مجموعه فدراسیون نجات غریق و غواصی از ایلخان نوری  که سال ها در مجموعه نجات غریق کشور منشاء خدمات ارزنده بوده است، حمایت کامل و لازم را خواهد داشت. 
 
حیدری تصریح کرد: امید می رود ادامه حضور ایلخان نوری در فدراسیون جهانی نجات غریق منشا خیر برای نجات غریق جهان و کشورمان باشد و کشورمان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف نجات غریق بهره مند گردد.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت که این فدراسیون در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های موردنظر ایلخان نوری در فدراسیون جهانی نجات غریق، همکاری لازم را با او خواهد داشت.
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۰۲۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.