پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسب آغاز سال نو

پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسب آغاز سال نو
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی پیامی حلول سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نجات غریق و غواصی، در متن پیام تبریک مهدی حیدری آمده است:

حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران و به ویژه محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریک گفته و صحت و سلامت و طول عمر ایشان را آرزومندم. امید می رود سال جدید برای تمام هموطنان سرشار از تندرستی و شادی و نیکروزی باشد.

به دلیل همه گیری کرونا سال ۹۹ سال خوبی برای هموطنان مان نبود. جامعه ورزش هم در این سال متحمل آسیب های بزرگی شد که اهالی نجات غریق و غواصی از آن مستثنی نبودند.

بیشتر ماه های سال گذشته فعالیت استخرها و اماکن آبی به خاطر آنچه در پروتکل های بهداشتی به آن تاکید شده بود، تعطیل بود و همین مسئله فعالیت غواصان و منجیان غریق را از رونق انداخت. امید می رود سال جدید با توزیع گسترده واکسن کرونا شاهد بهبود شرایط کرونایی جهان و ایران باشیم  و همچنین شرایط بهتری برای فعالیت شاغلین فعال در حوزه ورزش های آبی خصوصا  منجیان غریق و غواصان مهیا شود. 

تلاش فدراسیون نجات غریق و غواصی بر این است تا سال جدید در جهت رسیدگی بیشتر به آسیب ناشی از این مشکلات و در کل کمبودها حرکت داشته باشد. در همین راستا آسیب شناسی لازم در مجموعه نجات غریق و غواصی را آغاز کردیم تا نتایج آن را مبنای برنامه ریزی کلی سال جدید قرار دهیم.

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۰۲۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.