در دیدار با نماینده فدراسیون؛

استقبال مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بر همکاری با فدراسیون نجات غریق و غواصی

استقبال مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بر همکاری با فدراسیون نجات غریق و غواصی
مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در نشست مشترک با نماینده فدراسیون نجات غریق و غواصی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با این فدراسیون استقبال و بر ترویج این رشته در میان جامعه هدف این موسسه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون نجات غریق و غواصی با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در نشست مشترک علیرضا تاج فیروز مدیرعامل این موسسه و محسن رحمتی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان چهار محال و بختیاری مطرح شد. 

در این نشست محسن رحمتی به نمایندگی از فدراسیون نجات غریق و غواصی از آمادگی این فدراسیون جهت عقد تفاهم نامه با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی همگام با شرح وظایف فدراسیون و در راستای خدمت رسانی به قشر محروم جامعه خبر داد.

علیرضا تاج فیروز هم با یادآوری تفاهم نامه همکاری موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با کمیته ملی المپیک که به منظور میزبانی از اردوی ورزشکاران و تیم های اعزامی به المپیک توکیو در دستور کار قرار گرفته است، از پیشنهاد مطرح شده توسط نماینده فدراسیون نجات غریق و غواصی استقبال کرد. 

تاج فیروز عضویت اعضای ستادی فدراسیون و روسای هیات های نجات غریق و غواصی استان ها به عنوان خادم یار همراه با ترویج و گسترش این رشته در میان قشر ضعیف و جامعه هدف موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی متناسب با شرح وظایف فدراسیون را از ویژگی های تفاهم نامه مشترک بر شمرد. 

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲
تعداد بازدید : ۷۹۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.