بعد از موفقیت در مجمع انتخاباتی؛

نقی کریمیان: حرکت هیات استان مازندران همراستا با سیاست های فدراسیون خواهد بود

نقی کریمیان: حرکت هیات استان مازندران همراستا با سیاست های فدراسیون خواهد بود
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران بر این مهم تاکید دارد که برنامه های چهار سال آینده این هیات در راستای سیاست های فدراسیون و همراستا با این مجموعه تدوین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نقی کریمیان که امروز در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیات انتخاب شد، گفت: تعامل و همکاری با فدارسیون نجات غریق و غواصی مبنای حرکتی این هیات برای چهار سال جدید خواهد بود. بر این اساس طبق سیاست های فدراسیون و هم راستا با اهداف در نظر گرفته شده برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت خود را دنبال خواهیم کرد. 

وی که برای دومین دوره ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران را عهده دار شده است، با تاکید بر اینکه پیشگیری از غرق شدگی به عنوان یکی از اولویت ها در این هیات مورد توجه قرار دارد در مورد برنامه های ارائه شده برای کاهش آمار مغروقین و کمک به افرادی که در این زمینه دچار مشکل می شوند، توضیح داد. 

کریمیان با اشاره به کاربرد اپلیکیشن «دریای امن» در این زمینه گفت: کارکرد این اپلیکیش به گونه ای است که تمام مناطق ساحلی و حتی جاده ها را در بر می گیرد. مراکزی که می توانند کمک رسان باشند مانند هلال احمر استان هم در این اپلیکیشن و کاربرد آن در نظر گرفته شده اند. تمام مسافران بعد از ورود به استان باید این اپلیکیش را در اختیار بگیرند تا بتوانند از خدمات آن برای پیدا کردن محل های امن بهره ببرند. 

مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران خاطرنشان کرد: در راستای کاربرد اپلیکیشن «دریای امن» منجیان غریق که در سطح استان فعالند مجهز به «ساعت مچ بند» هستند. تمام مناطق و مراکز شناسایی شده استان که در اپلیکیشن مورد نظر لحاظ شده اند، در این ساعت های مچ بند هم تعریف شده اند. اینگونه منجیان غریق از موقعیت افراد و جابه جایی آنها مطلع می شوند و می توانند برای کمک رسانی اقدام کنند. 

وی همچنین تاکید کرد: منجیان غریق موقعیت افرادی که به کمک نیاز دارند را از طریق زنگ هشدار که روی ساعت مچ بند آنها نصب شده متوجه می شوند چراکه ساعت های مچ بند به اپلیکیشن دریای امن که در اختیار افراد قرار می گیرند، متصل است. بدین ترتیب ناجیانی که در فاصله ۲۰۰ متری به شرق و غرب موقعیت مورد نظر مستقر هستند برای کمک اقدام می کنند. ضمن اینکه سیستم کلی به گونه طراحی شده که در زمان خطر و اقدام منجیان غریق، همزمان من به عنوان رئیس هیات استان، اتاق مانیتورینگ و رئیس هیات شهرستان مربوطه هم از طریق به صدا درآمدن زنگ هشدار درجریان موضوع قرار می گیرند. 

کریمیان تاکید کرد: استفاده از این سیستم به روز در راستای کمک به افراد و پیشگیری حداکثری از غرق شدگی آنها در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران همچنین بر تعامل این هیات با تمام نهادهای استانی از جمله شهرداری، فرمانداری، مدیرکل امور اجتماعی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان و .... تاکید کرد. 

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۱۸
تعداد بازدید : ۸۸۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.