با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت ناجیان؛

مهدی حیدری: آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم

مهدی حیدری: آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در جریان بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون ضمن اشاره به وضعیت ناجیان و لزوم رسیدگی به وضعیت آنها گفت که برای چهار سال پیش رو و پیگیری برنامه های موردنظر، آسیب شناسی لازم را آغاز کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان بازدید سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که امروز شنبه انجام شد، مهدی حیدری رئیس فدراسیون با اشاره به نتیجه مجمع انتخاباتی هفتم بهمن ماه که با اکثریت آرا برای وی همراه بود یادآور شد که سابقه فعالیت در نجات غریق و غواصی و حضور در این فدراسیون را در زمان ریاست ایلخان نوری داشته است.

وی همچنین اشاره ای به ریاست چند ساله مصطفی میرسلیم در فدراسیون نجات غریق و غواصی داشت و‌خاطرنشان کرد: درخت نجات غریق و غواصی نتیجه فعالیت سی و چند ساله افرادی همچون وی و تمام کسانی که او را همراهی می کردند، است.

حیدری در ادامه همکاران خود در فدراسیون نجات غریق و از جمله هاشم محتشمی راد سرپرست دبیری، حبیب خمجانی سرپرست کمیته آموزش و مشاور عالی رئیس و امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی را به حضور رئیس کمیته ملی المپیک و همراهانش معرفی کرد. 

در ادامه رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه طی مدت زمان حضورش در این فدراسیون آسیب شناسی لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: در برخی موارد ادامه دهنده برنامه های قبلی هستیم اگرچه برخی برنامه ها هم نیازمند اصلاحات لازم است. انجام این اصلاحات را آغاز کرده ایم تا بتوانیم برنامه های پیش بینی را اجرایی کنیم. 

وی همچنین با اشاره به وضعیت سواحل کشور و هفت استان درگیر در این زمینه، حمایت مسئولان ورزش در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برای رسیدگی به این امور خواستار شد و گفت: وضعیت معیشتی ناجیان غریق نیاز به رسیدگی دارد به خصوص با توجه به محدودیت که شیوع و گستردگی کرونا ایجاد کرد و منجر به لغو فعالیت های آنها شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین به برخی موارد در رابطه با ناجیان و حوادث و اتفاقاتی که پیرامون آنها رقم‌خورده هم ‌اشاره داشت و گفت: در غواصی برخی سیستم‌ها غیرمجاز است. در این زمینه در حال هماهنگی با نهادهای نظارتی هستیم تا هماهنگ با یکدیگر بتوانیم عمل کنیم. 

مهدی حیدری در پایان مجدد بر حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد. 

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۷,۰۷۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.