در محل فدراسیون انجام شد؛

بررسی چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر

بررسی چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن دیدار با مهدی حیدری موضوعات مرتبط با این رشته در استان خود را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری که طی روزهای گذشته و پس از بر عهده گرفتن ریاست فدراسیون دیدارهای زیادی با مدیران بخش های مختلف ورزش داشته است روز گذشته میزبان حسن رنگرز مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بود.

رنگرز که از شهریورماه گذشته مدیریت اداره کل ورزش و جوانان مازندران را بر عهده گرفته است در دیدار روز دوشنبه با مهدی حیدری که در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی انجام شد ضمن تبریک به وی برای ریاست فدراسیون، پیگیر امور مربوط به نجات غریق و غواصی استان خود شد.

 چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر محور اصلی در این نشست بود. با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و تعطیلات تابستان 1400 این مسئله مورد توجه و تاکید قرار گرفت که با همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی و هیات استانی مازندران اقدامات لازم در رابطه با سواحل شمالی کشور در راستای کاهش مشکلات و خطرات معمول انجام شود. 

رسیدگی به وضعیت ناجیان استان مازندران هم دیگر موضوع موردبحث در این نشست بود. 

بر پایه این گزارش، مهدی حیدری در مجمع انتخاباتی که هفتم بهمن ماه برگزار شد با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب شد. 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۱
تعداد بازدید : ۷,۵۳۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.