دیدار سرپرست فدراسیون با مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران

دیدار سرپرست فدراسیون با مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران
مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با حضور در سازمان انتقال خون استان تهران با دکتر محمدرضا مهدیزاده مدیرکل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غوصی، این دیدار در جریان پویش مسئولیت اجتماعی "اهدای خون اهدای زندگی" صورت گرفت.
امروز یکشنبه در تاریخ نهم آذرماه 1399، جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی در یک فراخوان همگانی از سوی فدراسیون با حضور در مراکز سازمان انتقال خون سراسر کشور با پیوستن به پویش "اهدای خون اهدای زندگی" خون اهدا کردند. 
در این دیدار دکتر مهدیزاده از حضور اعضای فدراسیون و هیات‌های استانی در مراکز سازمان انتقال خون کشور تشکر و قدردانی کرد.
مهدی مستجاب الدعوه سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در این دیدار گفت: «وظیفه ذاتی فدراسیون، امداد و نجات است که بی‌ارتباط با اهدای خون نیست چراکه از این طریق هم می‌توان جان انسانی را نجات بخشید.»
وی افزود: «بر این اساس و در شرایط که به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر خونی کشور کاهش پیدا کرده است، طبق مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود دانستیم به این پویش پیوسته و برای اهدای خون به صورت همگانی در مراکز سازمان انتقال خود سراسر کشور حضور بهم رسانیم.»
در این دیدار طرفین برای امضای عقد تفاهم‌نامه بین فدراسیون و سازمان انتقال که بزودی رخ خواهد داد، به توافقاتی دست یافتند.
۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۷۹۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.