جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد

جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد
جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق درحالی امروز به صورت آنلاین برگزار شد که ایلخان نوری، عضو ایرانی این کمیسیون در جلسه حاضر بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این جلسه آنلاین، کلیه اعضای کمیسیون، رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی حضور داشتند.

ایلخان نوری، عضو کمیسیون ورزش و رئیس کمیته "ورزش برای همه" فدراسیون جهانی، به ارائه گزارش عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های پیشروی این کمیته در توسعه نجات غریق همگانی در سطح جهانی پرداخت.

گزارش ایلخان نوری، پیرامون روند پیشرفت 6 پروژه‌ای بوده است که مسئولیت اجرای آن‌ها از سوی کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی بر عهده کمیته ورزش برای همه واگذار شده است.

این پروژه‌ها، در راستای توسعه هر چه بیشتر مشارکت در فعالیت‌های ورزشی رشته نجات‌غریق در 143 کشور عضو فدراسیون جهانی هستند.

در پایان این گزارش، دیو تامپسون، رئیس کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته "ورزش برای همه" به ویژه در دوران شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از این پاندمی، از عملکرد این کمیته در اجرای پروژه‌های بین‌المللی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت که کمیته "ورزش برای همه" در مسیر خوبی در حال حرکت است.

۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۱۷
تعداد بازدید : ۸,۰۷۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.