با حضور معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان

مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد
مراسم تودیع ایلخان نوری رئیس پیشین فدراسیون و معارفه مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست جدید فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون با حضور مهدی علی‌نژاد، معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر علی‌نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ضمن تقدیر و تشکر از ایلخان نوری و مجموعه فدراسیون گفت: «مراسم تودیع و معارفه جلسات شیرینی نیست و من معمولا حضور در چنین مراسم‌هایی را دوست ندارم.»

علی‌نژاد در ادامه افزود: «ایلخان نوری انصافا خون تازه‌ای به این فدراسیون دمید. اقدامات خوبی انجام شد به خصوص در بحث توسعه نیروی انسانی، احیای محیط زیست و توسعه در رشته غواصی.»

معاون ورزشی قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: «ایلخان نوری از خانواده و بدنه نجات‌غریق و غواصی هستند و بواسطه داشتن کرسی‌های بین‌المللی از فدراسیون جدا نخواهند شد.»

دکتر علی‌نژاد در ادامه با حمایت از سرپرست جدید فدراسیون نجات‌غریق و غواصی گفت: «انتصاب مهدی مستجاب الدعوه به عنوان سرپرست جدید فدراسیون، انتصاب خوبی بود چراکه وی شناخت خوبی از این مجموعه دارند.»

وی افزود: «فدراسیون در مسیر رشد و توسعه خوبی قرار دارد، به همین دلیل از سرپرست جدید درخواست دارم این مولفه‌هایی که باعث رشد فدراسیون هستند همچنان بدون تغییراتی ادامه داشته باشد. همچنین در اسرع وقت و ترجیحا از هفته آینده مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شود.»

دکتر سیدمحمد مجابی عضو هیات رئیسه فدراسیون که در این مراسم حضور داشت، طی سخنانی اظهار داشت: « طی مدت 30 ماه با مدیریت ایلخان نوری اقداماتی خوبی در فدراسیون رخ داد. در این مدت فدراسیون در کشور مطرح شد. همچنین تعامل و ارتباط با سایر دستگاه‌ها مختلف کشوری از دیگر اقدامات فدراسیون در زمان مدیریت ایلخان نوری بود. کار بزرگ دیگری که در این فدراسیون رخ داد حضور در ستاد بحران وزارت کشور بود که ارزشمند است.»

در ادامه مراسم ایلخان نوری گفت: «با عشق، اتحاد و تلاش، فدراسیونی کوچک به فدراسیونی بزرگ تبدیل شد. کمیته‌ها، تخصصی کارها را جلو بردند. اینها ممکن نبود مگر با حمایت‌های هیات رئیسه محترم و تمامی پرسنل، پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی.»

مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست جدید فدراسیون نجات‌غریق و غواصی هم در این مراسم گفت: «باعث افتخار و خوشحالی است که جانشین فردی مانند ایلخان نوری می‌شوم، فردی که گنجینه خردمندی و توانمندی است.»

وی افزود: «در مجمع سالیانه مشخص شد که فدراسیون چه عملکردی داشته است. چراغ راه مشخص است و همچنین باید یک انتخابات سالم را برگزار کنیم.»

علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز در این مراسم اظهار داشت: «فدراسیون نجات‌غریق و غواصی طی این سال‌ها یکی از فدراسیون‌های برتر بودند. این موفقیت به سادگی به دست نیامده است. ایلخان نوری بواسطه داشتن کرسی‌های بین‌المللی همچنان در کنار فدراسیون خواهند بود.»

۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۰۱۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.