پیام ایلخان نوری به جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور پس از جدایی از پست ریاست فدراسیون

پیام ایلخان نوری به جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور پس از جدایی از پست ریاست فدراسیون
ایلخان نوری پس از جدایی از پست ریاست فدراسیون، پیامی را خطاب به جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

با سلام

ضمن عرض خدا قوت به خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور

خدا را سپاس که توفیق خدمت‌گذاری به بنده عطا فرمود و درود به تمامی دوستان و همکارانم که با تلاش و ممارست فراوان باعث ورق زدن برگ زرینی از فعالیت‌های فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در این سال‌ها گردیدند.

اکنون که مصلحت فدراسیون بر این است که پس از بیش از 20 سال فعالیت، زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در لباس مقدس تیم‌ملی به عنوان ورزشکار و مربی، و همچنین حضور مستمر در پست‌های متعدد فدراسیون، در خدمت جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی نباشم، بر خود واجب دانستم به پاس قدردانی از زحمات شما عزیزان در این سال‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

مطمئنا هرگونه توفیق و پیشرفت فدراسیون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، با کمک دوستان و دست اندرکاران و علی‌الخصوص همه خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی بوقوع پیوسته است.

تشکر می‌کنم از همراهی و همیاری همکاران عزیزم در فدراسیون، اعضای محترم هیات رئیسه، روسای محترم هیات‌ها، اعضای محترم مجمع و ورزشکاران عزیز که همیشه به بنده در تمامی مراحل کاری و زندگی یاری‌رسان بودند.

باید یادی کنم از کسانی که زحمت کشیدند تا اینجانب به عنوان عضوی کوچکی از خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی در فدراسیون رشد کنم و پرورش یابم، که در راس آن جناب آقای مهندس سیدمصطفی آقامیرسلیم حامی همیشگی نجات‌غریق و غواصی، جناب آقای بهروز اسفندیاری، سرکار خانم صاحب‌زمانی و جناب آقای حبیب خمجانی، که از تک تک این عزیزان کمال قدردانی و تشکر را دارم.

از خانواده گرانقدر و عزیز خود نیز باید تشکر و قدردانی کنم که با تمام وجود از من حمایت کردند و در این راه همیشه پشتیبان و یاورم بودند.

از سویی بر خود لازم می‌دانم از تمامی کمبودها و کاستی‌های موجود در حین انجام وظیفه از حضور همه سروران گرامی و بزرگوار عذرخواهی نمایم.

نباید فراموشم کنم که در نوجوانی با عشق وارد فدراسیون نجات‌غریق و غواصی شدم و زیر نظر بزرگان این فدراسیون پرورش یافتم. طی این سال‌ها همواره با عشق به کشور و اعضای این خانواده بزرگ برای رسیدن به هدف و موفقیت تلاش کردم و باید عنوان کنم که با عشق همواره در کنار شما عزیزان خواهم بود.

و در نهایت اینکه انشاا... تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی همواره در کنار شما عزیزان باشم و تمام توان خود را برای ادامه موفقیت‌های نجات‌غریق و غواصی در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی به کار گیرم.

در پایان باید عنوان کنم نجات‌غریق و غواصی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد که این امر جز با اتحاد، همبستگی و همدلی ممکن نبوده و نخواهد بود. از خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی درخواست دارم در حفظ این سه کلمه طلایی (اتحاد، همبستگی و همدلی) گام برداشته و یکدیگر را در ادامه مسیر پیشرفت و توسعه یاری رسانیم.

به امید توفیق الهی

ایلخان نوری

دوم مهر ماه 1399

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۳۹۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.