صحبت‌های ایلخان نوری در مراسم اختتامیه پاکسازی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی

صحبت‌های ایلخان نوری در مراسم اختتامیه پاکسازی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی
ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در مراسم اختتامیه پاکسازی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی گفت: «خدا را شاکرم و از تمام بزرگان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که همیشه از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ۳۱ ماه از مسئولیت من می‌گذرد و تمام موفقیت‌ها را مرهون ‌حمایت عزیزان هستم.»
وی افزود: «این مراسم، هماهنطور که آقای علی‌نژاد گفتند به نوعی مراسم خداحافظی من نیز هست. بنا بر مصلحت مقرر شد مسئولیت فدراسیون به شخص دیگری واگذار شود. تشکر ویژه از پدرم دارم چراکه من محیط زیست را با او شناختم.»
پدر ایلخان نوری نیز در مراسم اختتامیه پاکسازی دریاچه آزادی گفت: «ایلخان خداحافظی کرد اما نوری‌ها خداحافظی نمی‌کنند. او پست های جهانی دارد که این پست ها برای ایران است.
ایلخان نوری همچنین در گفت و گو با سایت فدراسیون تصریح کرد: «با عشق و با 43 رای قاطع مجمع انتخاباتی، قدرتمندانه به فدراسیون آمدم و امروز نیز با قدرت و افتخار در یک مراسم باشکوه خداحافظی می‌کنم.»
وی ادامه داد: «سال‌ها با عشق و در لباس مقدس تیم‌ملی برای کشور عزیزم ایران افتخارآفرینی کردم و در این مدت موفق به کسب چهار کرسی بین‌المللی نیز شدم.» 
ایلخان نوری گفت: «خداحافظی من به معنای جدایی از فدراسیون نیست چراکه با پست‌های بین‌المللی که در اختیار دارم همچنان به مانند یک خدمتگذار در کنار خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی خواهم بود و برای اعتلای کشور عزیزم ایران تلاش خواهم کرد.»
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۹۲۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.