هیات استان مرکزی پیشرو در اعزام منجیان داوطلب به اماکن آبی طبیعی

هیات استان مرکزی پیشرو در اعزام منجیان داوطلب به اماکن آبی طبیعی
ایلخان نوری رئیس فدراسیون ضمن بازدید از اماکن آبی طبیعی پربازدید در استان مرکزی، نسبت به حضور منجیان غریق داوطلب استان در این اماکن آبی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، اماکن آبی طبیعی یکی از علاقه‌مندی‌های مردم برای آب‌تنی کردن و شنا کردن است که در 9 استان کشور این امکان طبیعی برای استفاده هموطنان عزیز ایران وجود دارد.

در این میان یکی از استان‌هایی که نسبت به ایمن‌سازی این اماکن برای استفاده مردم و هموطنان کشورمان پیشرو بوده و اقداماتی را در این زمینه انجام داده، هیات استان مرکزی است.

از ابتدای تابستان امسال، منجیان غریق استان مرکزی به صورت داوطلبانه در اماکن آبی طبیعی استان حضور پیدا کرده تا از جان مردم و گردشگرانی که به آب زده و شنا می‌کنند حفاظت کنند.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون ضمن بازدید از حضور منجیان غریق در این اماکن آبی، به آن‌ها خداقوت و خسته نباشید گفت.

علیرضا مجرد رئیس هیات استان مرکزی در خصوص بازدید رئیس فدراسیون از حضور منجیان غریق در اماکن آبی طبیعی استان گفت: «حضور رئیس فدراسیون موجب انگیزه و دلگرمی برای منجیان غریقی بود که از ابتدای فصل تابستان داوطلبانه در اماکن آبی استان استقرار داشته‌اند.»

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های منجیان غریق استان در فصل تابستان اظهار داشت: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی استخرها، پیش‌بینی می‌کردیم مردم برای آب‌تنی و شناکردن، اماکن طبیعی را انتخاب کنند. به همین منظور با دستور ستاد بحران استانداری و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین دستورالعمل‌های فدراسیون، در این خصوص اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم.»

رئیس هیات استان مرکزی تصریح کرد: «با شروع فصل تابستان و شناسایی چند سد و اماکن آبی طبیعی، منجیان غریق به صورت داوطلبانه در دو روز پایانی هفته و روزهای تعطیل در این اماکن پربازدید مستقر شدند.»

وی خاطرنشان کرد: «حضور منجیان غریق در این اماکن، نه تنها قوت قلبی برای مردم بود بلکه موجب شد تا آنها در سلامت کامل، از آب‌تنی کردن لذت ببرند.»

رئیس هیات استان مرکزی در پایان گفت: «جای خوشحالی فراوان دارد که این اقدام داوطلبانه باعث شد تا به اکنون، غرق‌شدگی در این اماکن آبی پربازدید رخ ندهد.»

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۹۵۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.