ایلخان نوری: یکی از مشکلات ما در دوران کرونا تعطیلی استخرها و بیکار شدن منجیان غریق بود

ایلخان نوری: یکی از مشکلات ما در دوران کرونا تعطیلی استخرها و بیکار شدن منجیان غریق بود
رئیس فدراسیون گفت: یکی از مشکلات ما در دوران کرونا تعطیلی استخرها و بیکار شدن منجیان غریق بود که این مساله آسیب زیادی را از نظر درآمدزایی به آنها وارد کرد.

رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی همچنین با اشاره به لغو مسابقات جهانی نجات‌غریق در شهریور، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای ما در سال جاری اعزام تیم کامل به مسابقات جهانی نجات‌غریق در ایتالیا بود که متاسفانه از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

نوری پیرامون این پرسش که چقدر از برنامه‌های فدراسیون عقب هستید، تصریح کرد: از تیرماه که برنامه‌های آموزشی، دوره‌های ارتقای مربیگری، داوری و آمادگی جسمانی منجیان را به صورت وبینار آغاز کردیم شرایط بهتر شده و برنامه‌هایی که در گذشته پیش‌بینی کرده بودیم و امکان برگزاری آنها را نداشتیم، جبران کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بدهی به جایی نداریم و با توجه به این که شرایط هیات‌های استان ها را از نظر درآمدزایی نیز به خوبی درک می‌کنیم سعی کردیم در حد توانمان از آنها حمایت کنیم. امیدوارم این حمایت‌ها در این شرایط کرونایی ادامه داشته باشد تا در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه نشوند.

نوری در پایان درباره سمت جدید خود به عنوان مشاور رییس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه در توسعه نجات‌غریق در آسیا گفت: با توجه به جایگاه استراتژیک ایران در منطقه و فعالیت‌های خوبی که در توسعه و آموزش نجات‌غریق در کشورهای همسایه داشت، به این سمت منصوب شدم تا در آینده با هدف جذب اعضای بیشتر گام‌های موثری را در آسیا بردارم.

۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۱۳۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.