روزهای سخت منجیان غریق در سواحل شمالی کشور/ نجات یافته‌ها فراموش نشوند

روزهای سخت منجیان غریق در سواحل شمالی کشور/ نجات یافته‌ها فراموش نشوند
منجیان غریق در سواحل شمالی کشور روزهای سخت و دشواری را سپری می‌کنند که انتظار می‌رود ارگان‌های ذیربط و رسانه‌ها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، همانطوری که رسانه‌ای کردن غرق‌شدگان مهم است، باید نجات‌یافتگان از دریا و اماکن آبی نیز از سوی این ارگان‌ها و رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرند. 
طبق آمارهای منتشرشده تعداد نجات‌یافتگان به مراتب بیشتر از غرق‌شدگان هستند که این موضوع از سوی رسانه‌ها دیده نشده است.
علیرغم هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا کشور، بسیاری از مردم و مسافران همچنان یکی از مقصدهای تفریحی خود را در سواحل شمالی کشور جستجو می‌کنند که این خود مشکلاتی را برای منجیان غریق بوجود آورده است.
استفاده از آب دریا اصلی‌ترین تفریح مسافران است که اگر بدون توجه به توصیه منجیان‌غریق باشد، حوادث جبران‌ناپذیری را برای خانواده‌ها بوجود می‌آورد.
طی روزهای اخیر شرایط نامساعد جوی و مواج بودن دریا شرایط سخت‌تری نیز به منجیان غریق تحمیل کرده است.
یکی از سواحلی که این روزها با استقبال مسافران روبرو شده، سواحل محمودآباد است.
در همین روزهای مواج بودن دریا و توجه نداشتن مسافران به توصیه های ایمنی موجب شده تا شاهد حوادثی باشیم که اگر با تلاش چشمگیر منجیان غریق محمودآباد همراه نمی‌شد حوادث تلخی برای خانواده‌ها رقم می‌خورد.
خوشبختانه این منجیان غریق تمام توان خود را بکار گرفتند تا  تعدادی از هموطنان کشورمان که در میان آن‌ها یک کودک هم دیده می‌شد، از مرگ حتمی نجات پیدا کنند.  
نادر فتحی، حمید رضایی، ابوالفضل ابطحی، امیر مختاری، حسین حیدری، ضیغم و ابراهیمی منجیان غریقی بودند که تعدادی از مسافران را از غرق شدن حتمی در دریای شمال نجات دادند.
فدراسیون نجات‌غریق و غواصی به همه این عزیزان و دیگر منجیان خستگی‌ناپذیر سراسر کشور خسته نباشید و خدا قوت می‌گوید و بابت تلاش عاشقانه آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کند.
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۸۴۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.