حمایت ایلخان نوری از منجیان غریق در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

حمایت ایلخان نوری از منجیان غریق در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش
ستاد مقابله با کرونا در ورزش روز دوشنبه درحالی به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان در فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل جلسه داد که ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی نیز در این جلسه حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، علاوه بر ایلخان نوری، ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال نیز در این جلسه حضور داشتند. 
در این جلسه مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش در مورد بازگشایی احتمالی باشگاه‌های بدنسازی و اماکن آبی گفت: «در این موارد در حال بررسی شرایط هستیم. همه مسائل باید لحاظ شود. باید تمام پروتکل‌های بهداشتی، گندزدایی و مسائل بهداشتی را دید و بررسی کرد.»
ایلخان نوری در این جلسه ضمن حمایت از منجیان غریق، غواصان و مدیران استخرها گفت: «منجیان‌غریق از جمله اقشار زحمت‌کشی هستند که بواسطه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، بیش از دو ماه است که  متحمل ضرر و زیان شده‌اند. متاسفانه منجیان غریق تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و علیرغم پی‌گیری‌های مستمر فدراسیون، هنوز اقدامی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای این عزیزان صورت نگرفته است. بیمه نبودن منجیان غریق باعث شده تا نتوانند از بیمه بیکاری بهره‌مند شوند. باید توجه داشت بسیاری از منجیان غریق از همین شغل امرار و معاش می‌کنند.» وی ادامه داد: «اولویت همه ما سلامت افراد است اما می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی استخرها و اماکن آبی کرد.»
در این جلسه پیشنهادهای ایلخان نوری مبنی بر بازگشایی استخرها مورد توجه قرار گرفت و قرار شد در مورد آن‌ها بررسی‌های لازم صورت پذیرد و بهترین تصمیم از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش اتخاذ گردد.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۱۲۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.