جلسه آنلاین مسئولان فدراسیون با روسای هیات‌ها برگزار شد

جلسه آنلاین مسئولان فدراسیون با روسای هیات‌ها برگزار شد
عصر امروز جلسه مسئولان فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با همه روسای هیات‌های استانی در سال جدید به صورت آنلاین (غیرحضوری) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این جلسه به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی به صورت آنلاین (غیرحضوری) برگزار شد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون، مهدی حیدری دبیر فدراسیون و فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون به صورت آنلاین با روسای هیات‌های استانی گفت و گو کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی اماکن آبی در دو ماه اخیر، مهم‌ترین بحث جلسه، در این خصوص بود.

رئیس فدراسیون ابراز امیدواری کرد با باز شدن اماکن آبی که چندان دور نیست، روزهای خوب و موثری در انتظار خانواده بزرگ نجات‌غریق و غواصی خواهد بود.

امکان بهره‌برداری از سامانه ثبت‌نام آنلاین و الزام در این خصوص از دیگر موضوعات دیگری بود که از سوی مهدی حیدری دبیر فدراسیون در این جلسه غیرحضوری مطرح شد. دبیر فدراسیون هدف از این سامانه را کاهش هزینه‌ها و همچنین تسهیل در امور اداری بین فدراسیون و هیات‌ها دانست.

فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته غواصی نیز در این جلسه توضیحاتی را ایراد کرد. وی به ارائه برنامه‌های غواصی پرداخت و تاکید کرد هیات‌های استانی، کمیته‌های غواصی خود را بیش از گذشته فعال کنند.

لازم به توضیح است این جلسه آنلاین (غیرحضوری) با حضور همه روسای هیات‌های استانی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۳
تعداد بازدید : ۸۶۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.