اعطای مدرک دوره‌های آموزش آنلاین بدون مجوز فدراسیون مورد تایید نیست

اعطای مدرک دوره‌های آموزش آنلاین بدون مجوز فدراسیون مورد تایید نیست
وعده اعطای مدرک دوره‌های تئوری آنلاین که طی روزهای گذشته از سوی برخی افراد در فضای مجازی به آن پرداخته می‌شود بدون مجوز فدراسیون مورد تایید نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، با توجه به شیوع ویروس کووید19 و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در ورزش نسبت به تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و پرهیز از اجتماعات، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی نیز کلیه فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی خود را به حالت تعلیق درآورده است.

از اینرو طبق توصیه‌های وزارت ورزش و جوانان، قرار است این دوره‌ها و فعالیت‌های آموزشی به صورت آنلاین و از راه دور صورت پذیرد و در این خصوص اقداماتی نیز از سوی فدراسیون انجام گرفته است. سامانه ثبت‌نام آنلاین در حال راه‌اندازی است و به زودی در این خصوص از سوی سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طی روزهای گذشته تعداد زیادی از علاقه‌مندان با فدراسیون تماس گرفته و در خصوص دوره‌های آنلاین و همچنین اعطای مدرک این دوره‌ها پرسش‌هایی را مطرح کرده‌اند.

به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند، با توجه به اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی که بالاترین مرجع فنی هر رشته ورزشی فدراسیون مربوطه می‌باشد، ضمن استقبال از  گفت‌وگوهای علمی و بحث‌های آموزشی در فضای مجازی، «صدور هرگونه مدرک آموزشی» در این حیطه بدون مجوزهای لازم از فدراسیون مورد تایید این فدراسیون نمی‌باشد.

لازم به یادآوری است ثبت نام و دوره‌های آنلاین به زودی راهاندازی و از طریق سایت فدراسیون نجات‌غریق و غواصی اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۹۴۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.