دیدار سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی با رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی

دیدار سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی با رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی
دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان با حضور در فدراسیون نجات‌غریق وغواصی، با ایلخان نوری رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، این دیدار با توجه به وضعیت کنونی ورزش کشور، که هدف اصلی مبارزه با شیوع ویروس کرونا است شکل گرفت.

در این دیدار ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی اصلی‌ترین هدف این فدراسیون را ایمنی در ورزش و نجات جان انسان‌ها عنوان کرد و  پیشنهاداتی را نیز در خصوص مبارزه با شیوع  ویروس کرونا در ورزش کشور مطرح کرد.

طی این دیدار، دکتر مهرزاد خلیلیان نیز با تشریح شرایط ورزش کشور تاکید کرد فدراسیون‌ها می‌بایستی جهت مبارزه با ویروس کرونا تمام پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی ورزشکاران را در اولویت قرار دهند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان افزود: «حفظ سلامت جامعه ورزش کشور اهمیت بسزایی دارد، لذا تمام برنامه‌ها و اقداماتی که تاکنون انجام شده در این راستا بوده و قطعا از این پس نیز با همین رویکرد پیش خواهیم رفت.»

در این دیدار فرهاد مرادی رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی هم حضور داشت. وی نقطه نظرات خود را در خصوص وظایف جامعه ورزش به خصوص فدراسیون‌ها نسبت به سلامتی ورزشکاران در مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه داد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۵۲
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.