وزیر ورزش و جوانان: حضور در انتخابات، پایبندی مردم به اصل نظام است

وزیر ورزش و جوانان: حضور در انتخابات، پایبندی مردم به اصل نظام است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان همانند گذشته پای نظام، آرمان‌ها و ایران عزیز ایستاده است، تاکید کرد : مسیر توسعه، بالندگی و دموکراسی از داخل صندوق‌های رای می‌گذرد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در آستانه یک حماسه و یک رفراندوم تاریخی دیگر هستیم.

وی با توضیح این موضوع که در ۴۱ سال گذشته انتخابات مختلفی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، افزود: دوم اسفند ماه، زمان  حماسه تاریخی دیگر و روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور است.

وزیر ورزش و جوانان  بیان کرد که حضور مردم در رویدادی مثل انتخابات نشان از مقبولیت اصل نظام توسط مردم است تا در چارچوب قوانین برای سرنوشت خود و آینده شان تصمیم گیری کنند.

او این نکته را مورد توجه قرار داد که این حضور در واقع بیانگر این است که مردم باور دارند، مسیر رشد توسعه، پیشرفت، بالندگی و دموکراسی ار داخل صندوق‌های رای می گذرد و با اعتقاد به اینکه باید آینده و سرنوشت شان را خودشان تعیین کنند در انتخابات حضور خواهند یافت.

مسعود سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: ما در کشوری که مبلغ مردم سالاری دینی است زندگی می‌کنیم  و توانسته‌ایم در سایه یک حکومت دینی، حکومت مردم سالار و دموکراسی را تحقق ببخشیم.

او تصریح کرد: به طوری که در سایه حکومت دینی  ضمن اینکه توانسته ایم آزادی احزاب و گروه های سیاسی را فعالیت شان را تضمین کنیم بلکه مردم ،فرصت یافته اند با حضور در امور مختلف سیاسی، اجتماعی‌، اقتصادی و... مشارکت داشته و پل های ارتباطی میان نظام، دولت و خودشان را مستحکم تر کنند.

وزیر ورزش و جوانان تحقق این موضوع را افتخاری بزرگ توصیف کرد و افزود: طی چهل ویک سال گذشته هرسال در ایران یک انتخابات برگزار شده و این به این معناست که در طول سال، یکبار مردم با حضور پای صندوقهای رای، برای آینده ایران برنامه ریزی کرده اند.

وی تاکید کرد: مطمئنا مردم در  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه در ایران عز یز بر گزار خواهد شد حضوری گسترده خواهند داشت و جامعه ورزش نیز همانند سایر اقشار، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و  فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش با مهم خواندن توصیه‌های حضرت امام به بیانات ایشان در این باره اشاره کرد که  گفت: رهبر کبیر انقلاب توصیه کردند که نمایندگان مجلس باید عصاره فضائل ملت باشند.

وی افزود: این درحالی است که در ارتباط با معرفی فرد اصلح نیز ،مقام معظم رهبری تاکید کردند که یک مجلس قوی نیازمند نماینده ی قوی است و در واقع نمایندگان مجلس قوی، مجلسی قوی را تشکیل می دهند تا به عنوان یکی از ارکان مهم  قوای سه گانه به توسعه، مردم سالاری و حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناعادلانه  کمک کند.

سلطانی فر در پایان همچنین در توضیحاتی را در خصوص حضور مردم در رویدادهای مختلف در کشور ارائه کرد و گفت: در ماه‌های اخیر شاهد حضور حماسی مردم در تشیع پیکر سردار قاسم سلیمانی بودیم و بی‌تردید همان مردم باردیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رای، در گام نخست، حمایت خود را از نظام اعلام کرده و سپس با انتخاب نمایندگانی متدین، مسلط، باتجربه، خبره و متخصص بتوانند شرایطی را فراهم کنند که قوه مقننه در کنار قوه مجریه قضائیه و سایر ارکان نظام را به سمت رشد و بالندگی سوق دهد.

۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۲,۱۸۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.