جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد

جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد
جلسه سالیانه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری عضو ایرانی این کمیسیون در کشور ایتالیا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این جلسه که ایلخان نوری رئیس فدراسیون و عضو کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی هم حضور داشت، برنامه‌های سالانه و همچنین برنامه‌های مرتبط با برگزاری مسابقات جهانی 2020 در کشور ایتالیا، مورد بررسی و‌ توافق قرار گرفت.
مسابقات جهانی نجات‌غریق قرار است شهریور ماه سال آینده در کشور ایتالیا برگزار شود.
تصحیح کتابچه قوانین داوری، برنامه‌ریزی مسابقات و همچنین آیین‌نامه اجرایی رقابت‌های جهانی از جمله محور‌های اصلی جلساتی بود که طی هفته جاری در کشور ایتالیا برگزار شد.
در جلساتی که پیرامون همین موضوع مورد تاکید و تصمیم قرار گرفت، چیدمان قطعی کادر اجرایی و داوری مسابقات جهانی بود که در این بین با رایزنی ایلخان نوری عضو ایرانی کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی، مقرر شد، نماینده‌ای از ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی در ترکیب و چیدمان کادر اجرایی مسابقات جهانی ایتالیا حضور داشته باشد.
در حاشیه جلسات برگزار شده در کشور ایتالیا، ایلخان نوری به‌طور جداگانه با رئیس و دبیر فدراسیون جهانی و همچنین با رئیس و دبیر کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی دیدار و گفت و گو کرد.
توضیح و ارائه گزارش‌هایی در خصوص پتانسیل و پیشرفت‌های نجات‌غریق در ایران از جمله مواردی بود که ایلخان نوری رئیس فدراسیون برای "فورد" و "ورباک" رئیس و دبیر فدراسیون جهانی و "تامسون" و "یلامنتسما" رئیس و دبیر کمیسیون جهانی ورزش تشریح کرد. 
لازم به توضیح است تیم‌ملی نجات‌غریق ایران قرار است با ترکیبی کامل در مسابقات جهانی ایتالیا که شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۴,۶۴۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.