کارگاه آموزشی سامانه ملی نجات‌غریق و غواصی برگزار شد

کارگاه آموزشی سامانه ملی نجات‌غریق و غواصی برگزار شد
صبح امروز با حضور تمامی نمایندگان هیات‌های استانی، کارگاه آموزشی سامانه ملی نجات‌غریق و غواصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، سامانه ملی در پرتال رسمی فدراسیون از مدت‌ها قبل راه‌اندازی شده اما برای فعالیت رسمی و الزامی آن، نیاز به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان سامانه هیات‌های استانی بود تا از این پس کلیه ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این فدراسیون از طریق ثبت‌نام در سامانه ملی صورت پذیرد.

به گفته مهدی حیدری دبیر فدراسیون، در این کارگاه به مسئولان سامانه هیات‌های استانی آموزش داده شد تا همه ثبت‌نام‌ها به صورت الکترونیکی و آنلاین باشد.

مهدی حیدری افزود: «کاهش مراجعه حضوری کسانی که قصد گذراندن دوره‌های آمادگی نجات‌غریق را دارند از اهداف فعالیت این سامانه است. ضمن اینکه کسانی که تمایل دارند در دوره‌های مختلف آموزشی، اعم از نجات‌غریق، غواصی، داوری و آب‌درمانی شرکت کنند، می‌بایستی از طریق این سامانه ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی و آنلاین تکمیل کنند.»   

دبیر فدراسیون تاکید کرد: «ثبت‌نام کلیه دوره‌های آموزشی از طریق سامانه ملی نجات‌غریق و غواصی الزامی است و از هیات‌های استانی درخواست داریم تمام ثبت‌نام‌ها را به صورت الکترونیکی و آنلاین در سامانه ثبت کنند.»

لازم به توضیح است کلیه منجیان غریق که قصد دارند در دوره‌های آمادگی سال 99 شرکت کنند می‌بایستی درخواست خود را از طریق سامانه ثبت کنند. ضمن این‌که متقاضیان کلیه دوره‌ها اعم از مدرسی، غواصی، داوری و آب‌درمانی نیز می‌بایستی در سامانه ملی ثبت‌نام کنند.

در پایان یادآور می‌شود، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با هیات‌های استانی خود تماس حاصل فرمایند.

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۳۰
تعداد بازدید : ۴,۹۵۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.