نشست هم‌اندیشی مدرسان ارشد غواصی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدرسان ارشد غواصی با حضور رییس فدراسیون برگزار شد
با حضور ایلخان نوری، رئیس فدراسیون و فرهنگ شادنیا رییس کمیته غواصی نشست هم‌اندیشی مدرسان ارشد غواصی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این نشست هم‌اندیشی که با هدف پیشرفت رشته غواصی در امر آموزش و همچنین حضوری فعال در بخش اسپورت این رشته برگزار شده بود، ایلخان نوری رییس فدراسیون ضمن تشکر از حضور مدرسان ارشد غواصی، بر اهمیت استفاده از تجارب صاحبان اندیشه در غواصی تأکید کرد و در ادامه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد یاد شده پرداختند.
در این جلسه ایلخان نوری با تاکید بر جایگاه ویژه مدرسان ارشد در جوامع غواصی گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه کمک به غواصی کشور است، و در این راه کمک و هم‌یاری شما مدرسان ارشد بسیار با اهمیت خواهد بود.
وی افزود:  احترام به تمام مدرسان برای حضور در این جلسه دیگر هدف فدراسیون است. ابنجا جمع شده‌ایم تا به مدرسان، کلوپ‌ها و کسانی که برای غواصی زحمت می‌کشند، کمک کنیم.
ایلخان نوری ضمن تاکید در خصوص اخذ مجوز فعالیت تصریح کرد: طبق قوانینی که در کشور وجود دارد کسانی اجازه فعالیت خواهند داشت که مجوز رسمی از فدراسیون داشته باشند در غیر این‌صورت فعالیت آن‌ها غیر قانونی است.
وی ادامه داد: هدف ما این است که غواصی در کشور پیشرفت کند، به همین دلیل در امر آموزش بسیار تاکید داریم. بنابراین کیفیت در آموزش بسبار مهم است و باید از سوی مدرسان جدی گرفته شود.
در ادامه این نشست فرهنگ شادنیا رییس کمیته غواصی یکسان‌سازی در آموزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: دو رشته غواصی و نجات‌‌غریق در حال ورود به المپیک است، به همین دلیل علاوه بر بحث آموزش باید توجه ویژه‌ای در بخش اسپورت و مسابقات داشته باشیم.
وی افزود: عضویت فدراسیون در مجمع کمیته المپیک هم با این هدف صورت گرفت که به نظر من این عضویت، یک اتفاق بزرگ برای فدراسیون نجات‌غریق و غواصی بود.

لازم به توضیح است در پایان این نشست به مدرسان حاضر در این جلسه گواهی شرکت در نشست هم‌اندیشی اهدا شد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۵۰
تعداد بازدید : ۸,۵۲۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.