دیدار و گفت و گو رئیس و دبیر فدراسیون ملی شنای افغانستان با مدیر کل ورزش استان خراسان رضوی و رئیس فدراسیون

دیدار و گفت و گو رئیس و دبیر فدراسیون ملی شنای افغانستان با مدیر کل ورزش استان خراسان رضوی و رئیس فدراسیون
جلسه دیدار و گفت و گو قاسم‌علی حمیدی رئیس فدراسیون ملی شنای افغانستان با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این جلسه فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزاری دیدارهای چندجانبه مسابقات نجات‌غریق را پیشنهاد و مطرح کرد.
در ادامه جلسه مباحث زیادی برای توسعه نجات‌غریق و غواصی در کشور افغانستان از جمله برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و برگزاری مسابقات انجام شد و ایلخان نوری رئیس فدراسیون در این جلسه بر فعالیت بیشتر در این مباحث تاکید کرد.
استفاده از بسترهای مناسب آبی کشور، توسعه و گسترش پایگاه‌های ورزشی مختص رشته نجات‌غریق، استعدادیابی، آموزش و شناخته شدن این رشته در کشور افغانستان از جمله محورهای اصلی این جلسه بود.
لازم به توضیح است رئیس و دبیر فدراسیون شنای ملی افغانستان با تنی چند از منجیان غریق این کشور در مشهد مقدس حضور یافته تا در خصوص توسعه و گسترش نجات‌غریق و غواصی در افغانستان با مسئولان، مدرسان و مربیان فدراسیون ایران به بحث و تبادل نظر بپردازند.
فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران از سوی رئیس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه ماموریت دارد تا ضمن کمک به توسعه نجات‌غریق در کشور افغانستان، به عضویت آن‌ها در فدراسیون جهانی ILS یاری رساند.
در این جلسه مهدی حیدری دبیر فدراسیون، فرهنگ شادنیا نایب رئیس فدراسیون، علیرضا منفرد مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون و حمید دهدشتی رئیس هیات استان خراسان رضوی حضور داشتند.
۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰
تعداد بازدید : ۱۱,۴۶۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.