جلسه هماهنگی لیگ نجات‌غریق باشگاه‌های کشور برگزار شد

جلسه هماهنگی لیگ نجات‌غریق باشگاه‌های کشور برگزار شد
جلسه هماهنگی نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات نجات‌غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات نجات‌غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ایلخان نوری، رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌ها بعدازظهر امروز برگزار شد.

در این نشست آیین‌نامه برگزاری این دوره از رقابت‌های نجات‌غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور و تاریخ برگزاری مراحل مسابقات مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و نمایندگان تیم‌ها نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

چهارمین دوره این مسابقات قرار است در 4 مرحله استخری، ساحلی و دریایی به میزبانی بوشهر و تهران برگزار شود. رقابت‌ها قرار است در فصل زمستان 1398 برگزار شود. تاریخ دقیق برگزاری مسابقات به زودی از سوی کمیته مسابقات فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون در این جلسه اظهار داشت: «وظیفه اصلی فدراسیون، امداد و نجات و آموزش است، منتهی برای ایجاد انگیزه میان منجیان غریق و قهرمانان، برگزاری مسابقات را در دستور کار قرار داده‌ایم و سال به سال هم بهتر شده است.» وی در ادامه افزود: «برای امسال لیگ بانوان را هم برگزار خواهیم کرد و مقدمات آن نیز فراهم شده است.»

در این جلسه حسین قائمی رئیس کمیته مسابقات طبق آیین‌نامه تاکید کرد تیم‌ها موظف هستند با 12 ورزشکار در مسابقات شرکت کنند ضمن اینکه استفاده از دو بازیکن زیر 20 سال در رقابت‌ها الزامی است.

۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۵
تعداد بازدید : ۲۲,۴۱۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.