برای نخستین‌بار، یک زن رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی استان کرمانشاه شد

برای نخستین‌بار، یک زن رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی استان کرمانشاه شد
شادی قیاسی با کسب 11 رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی استان کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، مجمع انتخاباتی این هیات با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون و رئیس مجمع، مهدی حیدری دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزارشد.

در این مجمع انتخاباتی شادی قیاسی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع برای مدت چهارسال ریاست هیات نجات‌غریق و غواصی استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

این برای نخستین بار است که یک زن مسئولیت یکی از هیات‌های استانی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی را عهده دار می‌شود. این اتفاق مهم نشان از پتانسیل بالای مدیریتی زنان در خانواده نجات‌غریق و غواصی دارد.

شادی قیاسی رئیس جدید هیات نجات غریق استان کرمانشاه به تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی این هیات پرداخت و اظهار داشت: «باید بپذیریم درحال حاضر ضعف‌ها و کاستی‌هایی در هیات نجات‌غریق استان داریم، اما این مسئله کاملا طبیعی است و در اکثر هیات‌ها وجود دارد و باید برای از پیش برداشتن آنها همدل شویم.» وی تصریح کرد: «کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار خوبی در نجات‌غریق دارد که تنها به توجه نیاز دارند تا بالنده شوند، برای همین برنامه‌های حمایتی مناسبی را از ورزشکارانمان در استان خواهیم داشت.»

قیاسی توجه به شهرستان‌ها، استعدادپروری، تدوین تقویم ورزشی سالیانه، تشکیل اتاق فکر، بازرسی مستمر از اماکن آبی استان، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و سرکشی مداوم از هیات‌ها را از دیگر برنامه‌های اصلی خود برای هیات نجات‌غریق استان اعلام کرد.

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۳۲,۲۷۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.