همزمان با سمینار غواصی در تهران برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه و اکسیژن‌درمانی در حوادث محیط‌های آبی

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه و اکسیژن‌درمانی در حوادث محیط‌های آبی
سمینار بین‌المللی غواصی هفتم و هشتم آذر ماه 1398 با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، به همین منظور فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در نظر دارد، در حاشیه این سمینار، کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه و اکسیژن‌درمانی در حوادث محیط‌های آبی را توسط مدرسان مجرب و علمی فوریت‌های پزشکی، طبِ اورژانس و همکاری جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به‌صورت ویژه در 2 بخش کارگاه‌های تئوری و عملی جهت غواصان و مدرسان برگزار کند.

فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برای سهولت در ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است که به زودی از طریق دبیرخانه سمینار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی فوق پیش‌نیاز شرکت در دوره‌های مدرسی و ارتقاء سطح مربیان می‌باشد، بدین جهت، حضور کلیه غواصان 3ستاره و مدرسان غواصی در این کارگاه ضروری به نظر می‌رسد، چراکه شرکت در این کارگاه پیش‌نیاز حضور در کلاس مدرسی کمک های اولیه و اکسیژن‌درمانی می‌باشد که بعد از اتمام سمینار توسط فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، کسانی که قصد دارند از این پس در کلاس غواصی 3ستاره و همچنین دوره مدرسی غواصی شرکت کنند ملزم به گذراندن، و اخذ گواهی قبولی شرکت در کارگاه فوق می‌باشند.

در پایان یادآور می‌شود، قرار است هفته آینده فرایند ثبت‌نام در کارگاه صورت پذیرد، لذا تاریخ دقیق ثبت‌نام از متقاضیان به زودی از سوی دبیرخانه سمینار اعلام خواهد شد.

۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۳۷,۳۹۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.