ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد

ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی برگزار شد
ششمین جلسه هیات رییسه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌ها و کارهای انجام شده در خصوص فعالیت‌ها و امور جاری فدراسیون، آقای مهندس سیدمصطفی میرسلیم طی سخنانی نسبت به فرهنگ‌سازی نجات‌غریق در سواحل دریا تاکید کردند. وی معتقد است، فرهنگ نجات‌غریق یک فرهنگ ارزشمند، و محتوایی بابرکت است که باید در همه ابعاد به آن توجه و نهادینه شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام ذاکری عضو هیات رئیسه فدراسیون، نسبت به قانون‌مندی دستگاه‌های ذیربط در خصوص استقرار و وظایف منجیان‌غریق در سواحل دریا نقطه نظرات خود را بیان کرد.

دکتر سیدمحمد مجابی (مشاور محترم وزیر جهاد کشاورزی و عضو هیات رئیسه فدراسیون) نیز در خصوص طرحی، نسبت به فعالیت‌های فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در سواحل جنوبی کشور نقطه نظرات خود را عنوان کرد.

در ادامه ایلخان نوری رئیس فدراسیون، در خصوص برنامه‌های فدراسیون نسبت به وضعیت استقرار منجیان غریق در سواحل دریا، آماده‌سازی تیم‌ملی نیروهای مسلح برای حضور در مسابقات جهانی سیزم، برگزاری مجامع انتخاباتی، دوره‌های مدرسی، مانور نجات در دریای مازندران و برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر گزارش خود ‌را عنوان کرد. همچنین طرح بیمه مسئولیت و حرفه‌ای منجیان غریق، توجه ویژه به هیات‌های استانی و تمرکز بر تعامل‌های بین‌المللی از جمله مسائلی بود که توسط رئیس فدراسیون در این جلسه مطرح شد.

مهندس سیدمصطفی میرسلیم، حجت‌الاسلام فضل‌اله ذاکری، دکتر سیدمحمد مجابی، امیرسعید نیاورانی، حامد آقازاده، مرتضی کوهی، مهدی حیدری، فاطمه میرآخوری، فرهنگ شادنیا، حسین صمدی، مریم میرسلیم و میرزا نصیر اعضای حاضر در این نشست بودند.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۷
تعداد بازدید : ۴۴,۳۱۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.