قدردان شهدا هستیم؛

مهدی حیدری: اقدام وزارت برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا قابل تقدیر است

مهدی حیدری: اقدام وزارت برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا قابل تقدیر است
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن ادای احترام به جایگاه شهدا از اقدام وزارت ورزش برای برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری که در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس شرکت کرده بود، گفت: به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستم و اقدام بزرگ و مبارک وزارت ورزش برای برگزاری مراسم اینچنینی را قدردان هستم.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع و مقدسی که شهدا دارند، خاطرنشان کرد: شهیدانی که امروز مراسم تشییع و خاکسپاری آنها برگزار شد، گمنام هستند اما همین شهدای گمنام باعث حضور حداکثری چهره های سیاسی و اعضای جامعه بزرگ ورزش در مراسم شده اند. این شهیدان گمنام هستند اما یک ملت مقابل آنها سر تعظیم فرود می آورند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه شهدا وجود خود را خالصانه و عاشقانه برای کشور گذاشتند، خاطرنشان کرد: هر چه داریم از برکت این شهداست که در دنیا و آخرین جاودان هستند. 

حیدری تصریح کرد: حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام حداقل کاری بود که می توانستیم برای آنها و ادای احترام به جایگاه بالای شان انجام دهیم. همواره قدردان شهدا هستیم.

شهدایی که امروز در میان اهالی ورزش در آرامگاه ابدی خود آرمیدند از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند؛ شهید ١٧ ساله‌ای که سال ۶۲ در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسید و همچنین شهید ١٩ ساله‌ای که اسفندماه سال ۶۳ در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به شهادت رسید.

۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۲۶۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.