پیام تبریک مهدی حیدری به مناسب هفته بسیج

پیام تبریک مهدی حیدری به مناسب هفته بسیج
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در آستانه ۵ آذرماه سالروز تاریخی صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفان، ضمن گرامیداشت این روز هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و بسیجی ایران و تمام بسیجیان مجاهد و خانواده های آنها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در متن پیام تبریک مهدی حیدری آمده است:

«بسیج نهادی مردمی و انقلابی است که در روزهای نخستین انقلاب شکوهمند اسلامی توسط بنیانگذار حکیم این انقلاب شکل گرفت و در هر یک از مردم انقلابی میهن اسلامی‌مان ریشه دوانید طوریکه  پس از سال ها در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضوری گسترده دارد. 

امروز روح بسیحی در آحاد ملت به ویژه میان جوانان پرشور و مدافعان انقلاب زنده است و هفته بسیج هم فرصت و بهانه ای است برای پاسداشت خردمندی و درست‌ اندیشی بسیجیانی که در راستای پاسداری از اسلام و برای سربلندی این سرزمین جان فشانی می کنند. 

اینجانب ۵ آذرماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و بسیجی ایران و تمام بسیجیان مجاهد و خانواده های آنها تبریک می گویم و این امید را دارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر  تمام مشکلات کشور فائق آئیم.»

۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.