تسلیت رئیس فدراسیون به خاطر درگذشت ناجی فداکار مازندرانی

تسلیت رئیس فدراسیون به خاطر درگذشت ناجی فداکار مازندرانی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی پیامی درگذشت نادر غیاثی پیشکسوت منجی غریق که پس از انجام آخرین ماموریت خود جان به جان آفرین تسلیم کرد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نادر غیاثی منجی غریق درجه یک فدراسیون نجات غریق و غواصی به دلیل ایست قلبی درگذشت. 
 
وی که در سواحل محمود آباد و برای جان افراد غرق شده بیش از سه دهه فعالیت داشت پس از انجام آخرین ماموریت خود و نجات یک دختر نوجوان از مرگ حتمی، در ساحل دریا دچار ایست قلبی شد و درگذشت. 
 
در همین رابطه مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و نقی کریمیان رئیس هیات استان مازندران با انتشار پیامی درگذشت نادر غیاثی را به خانواده بزرگ نجات غریق کشور و مازندران تسلیت گفتند. 
 

مرحوم نادر غیاثی

مرحوم نادر غیاثی پس از انجام آخرین ماموریت خود به دلیل ایست قلبی درگذشت

در متن این پیام آمده است: 
 
 «بسمه تعالی
 
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
هر از گاه در گذر زمان و عبور بی صدای ثانیه ها، جرس کاروان از رحیل مسافری دیگر خبر می دهد.
اندوه از دست دادن نابهنگام هر عزیزی چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یارای مرهم نهادن نیست و چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست چرا که این فراق چون عمر آن عزیز کوتاه است و انّنا بهم لاحقّون...
باور کنیم که آن لبخندها و مهربانی ها دیگر خاطره اند...
باور کنیم که آن نگاه های مهربان و آن محبت های بیکران تنها در یادمان مرور می گردد...
باور کنیم که دیگر در میانمان نباشد...
با کمال تأسف، دلی پر درد و دیدگانی نشسته بر شبنم اشک، فقدان دوست و برادر عزیز، پیشکسوت ارزشمند نجات غریق و غواصی مازندران شادروان نادر غیاثی منجی غریق فداکار و از جان گذشته که در پی حفظ رسالت بزرگ نجات غریق و تحقق معنای واقعی صیانت از جان ملت شریف ایران جان به جان آفرین تسلیم نموده است، را به سوگ ‌می نشینیم.
 
ضایعه درگذشت این عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ نجات غریق و غواصی مازندران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و علوِّ درجات و برای بازماندگان صبری عظیم خواهانیم.»
۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۲۷۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.