ایلخان نوری: ایران در غواصی به یکی از قدرت های برتر منطقه تبدیل شده است

ایلخان نوری: ایران در غواصی به یکی از قدرت های برتر منطقه تبدیل شده است
مجمع عمومی فدراسیون جهانی غواصی در حالی با بیانیه اعضا مجمع به کار خود پایان داد که دستاوردها و امیدواری های زیادی را برای غواصی کشورمان به ارمغان آورد.

 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان که در این مجمع شرکت نموده در این باره گفت: سال 97 با توجه به ارتباط خوبی که از گذشته تا بحال با فدراسیون جهانی داشتیم سمینار دانش افزایی غواصان و مدرسان را با حضور بیش از 400 غواص و مدرس و اعضا فدراسیون جهانی با کیفیت مطلوب در تهران برگزار کردیم که گزارش کامل این رویداد و عملکرد سال گذشته را در ملاقات با مسئولین فدراسیون جهانی ارائه کردیم که مورد تحسین رئیس و اعضا هیات رئیسه قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: باعث مباهات بنده به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که رئیس فدراسیون جهانی در ایراد سخنرانی خود، چندین بار نام کشورمان را به عنوان کشوری که عملکرد موفقی داشته به زبان آورد.

نوری در خصوص ملاقات با رئیس فدراسیون جهانی گفت: جلسه بسیار خوبی با خانم آنا آرژانوا رئیس و حسن بوکاچ دبیرکل فدراسیون جهانی برگزار گردید که در این جلسه، رئیس با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در غواصی گفت: ایران می تواند به عنوان یکی از قدرت های منطقه و حتی دنیا تبدیل شود و روند رو به رشد را در دیگر کشورها ایجاد نماید.

ایلخان نوری همچنین افزود: در جلساتی که باروسای کمیته های مختلف داشتیم قول مساعد فدراسیون جهانی را در خصوص کسب کرسی های بین المللی و میزبانی گرفتیم و تلاش خواهیم کرد که این موارد به زودی محقق شود.

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۰۱
تعداد بازدید : ۴۰,۰۰۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.