بازدید دکتر صالحی امیری از فدراسیون نجات غریق و غواصی

بازدید دکتر صالحی امیری از فدراسیون نجات غریق و غواصی
ظهر امروز دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک با هیات همراه از محل فدراسیون نجات غریق و غواصی بازدید کردند و پیرامون مسائل مختلف این رشته با مسئولان فدراسیون به گفت و گو پرداختند.

در ابتدای این جلسه، ایلخان نوری گزارشی از عملکرد سال گذشته، دستاوردهای ایران در اجلاس فدراسیون جهانی غواصی و عملکرد حضور منجیان و غواصان در حادثه غم انگیز سیل استان های کشور را به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

صالحی امیری در ادامه و ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری منجیان و غواصان در استان های سیل زده گفت: نجات غریق یکی از سخت ترین شغل های موجود در جامعه می باشد که تنها به محیط استخر ختم نمی شود و کلیه سواحل و رودخانه ها و اماکن آبی را دربر می گیرد.

وی در ادامه گفت: بسیار خوشحال هستم که آمار مغروغین اماکن آبی در حد بسیار زیاد کاهش پیدا کرده و امیدوارم که با برنامه ریزی های مناسبی که در فدراسیون صورت پذیرفته شاهد کاهش حداکثری این آمار باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان ضمن ابراز خرسندی از جوان بودن فدراسیون نجات غریق و غواصی و مسئولان آن برای سال جدید موفقیت و سربلندی خانواده بزرگ نجات غریق و غواصی را از خداوند منان خواستار شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان را دکتر نصراله سجادی مشاور، کیکاوس سعیدی خزانه دار، علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این دیدار همراهی کردند.

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۱۸
تعداد بازدید : ۲۲,۲۱۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.